وبلاگ طراحی سایت و اپلیکیشن

وبلاگ طراحی سایت و اپلیکیشن و سئو

وبلاگ طراحی سایت و اپلیکیشن

وبلاگ طراحی سایت و اپلیکیشن و سئو

آموزش نحوه نصب اپلیکیشن در اندروید

در این مطلب آموزش نحوه نصب اپلیکیشن در اندروید خدمت شما ارائه می شود.

این روزها بسیاری از کارهای واجب و غیر واجب ما با اپلیکیشن های داخل گوشی مان انجام می گیرند. از این اپ ها به جهت سرگرمی، کار، بازی، خدمات و … استفاده می شود. تعداد اپ های موجود برای هر موبایل هم کم نیست و تعداد و تنوع آنها بسیار در نصب اپلیکیشن در اندروید وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

چنانچه تمایل به طراحی اپلیکیشن موبایل نیز دارید می توانید با ارتباط با شرکت طراحی اپلیکیشن نوپرداز، خود مالک یک اپلیکیشن اختصاصی باشید.


اولین و مهم ترین مسئله ای که در نصب اپلکیشن در اندروید باید مد نظر داشت این است که این اپ را از کجا نصب می کنید. همانطور که می دانید اندروید یک پلتفرم منبع باز هست و همگان به راحتی می توانند در آن فعالیت داشته و برنامه نویسی کنند. به همین جهت هم اندروید امکان نصب برنامه ها را از هر طریقی ممکن ساخته است. ممکن است فایل نصبی به شما ارسال شود و یا شما از جایی آن را دانلود نمایید. مطمئن ترین جا برای نصب اپلیکیشن در اندروید خود گوگل پلی یا پلی استور هست. اینها به اصطلاح بازار اصلی اپ های اندرویدی هستند و اطمینان بیشتری به آنها می توان داشت. اما به هرحال به دلیل مسائلی از جمله تحریم های گوگل علیه ایران همیشه نمی توان تمام نرم افزار ها را از آنها یافت و مجبور هستیم از جاهای دیگری دانلود کنیم. که در این صورت در مرتبه اولی که بخواهید از جای دیگری دانلود داشته باشید، یک سوال باز می شود و شما باید اجازه دانلود از تمام منابع را بدهید.


هنگام نصب اپلیکیشن در اندروید و انتخاب اپ مورد نظرتان به چند نکته توجه خاص داشته باشید. اگر از مبادی اصلی دانلود نمی کنید سعی کنید از جاهای معتبر این کار را بکنید و حتی الامکان از دانلود و نصب برنامه ها از جاهای نا مطمئن پرهیز کنید. هنگامی انتخاب و دانلود اپ دقت داشته باشید که این اپ چند بار دانلود شده است، چه رتبه و امتیازی از طرف کاربران دیگر گرفته، حتما بخوانید که نظرات کاربران دیگر درباره این اپ چیست. این ها پارامترهایی هستند که در واقع در دسته انتقال تجربه می گنجند. حتما در نصب اپ از تجربه بقیه استفاده کنید. شاید اصلا این اپ آن چیزی نباشد که شما دنبالش هستید.

Image result for android apps

بعد از انتخاب اپ مناسب برای نصب اپلیکیشن در اندروید دقت کنید که این اپ به چه بخش هایی از گوشی دسترسی لازم دارد. این بخش که معمولا بسیاری از کاربران ما بدون دقت رد می کنند یکی از علل اصلی هک شدن و سرقت اطلاعات است. ببینید که این اپ با توجه به کاری که قرار است برایتان انجام دهد، نیاز به کدام دسترسی ها دارد. اگر اپ عکاسی هست چه نیازی به شماره ها و ایمیل های شما دارد؟ مهم ترین پارامترهای مورد نیاز برای دسترسی مخاطبان، ایمیل ها، عکس ها و فیلم ها، لوکیشن (موقعیت مکانی) و … هستند. خیلی روی این مهم دقت داشته باشید، چراکه ممکن است یک اپ در ظاهر بی آزار باشد اما دسترسی هایی که می گیرد آن را به یک جاسوس و هکر به تمام معنا تبدیل کند.

تا اینجا توانستید یک اپ را در گوشی اندروید خود نصب کنید. چند نکته جانبی دیگر هم وجود دارد. اگر اندروید 6 هست گوشی شما ممکن است با نصب اپلیکیشن در اندروید خود دچار مشکلی تحت عنوان مشکل همپوشانی یا overlay screen بشوید. هیچ نگران نباشید، دیجی دکی راه حل خوبی دارد. هم می توانید از سایر مطالب بلاگ در این زمینه استفاده کنید و هم می توانید از طریق روبات کانال دیجی دکی مشکل خود را حل نمایید. مشاوره تلفنی رایگان هم که همواره در اختیار شما خواهد بود و کافی است یک درخواست ثبت نمایید.

سعی داشته باشید در ابتدا یک ویروس کش خوب نصب کنید. یکی از معضلات گوشی های اندروید به دلیل منبع باز بودنشان ویروسی شدن هست. شما می توانید در روبات کانال دیجی دکی یک ویروس کش خوب پیدا و نصب نمایید.


یک نکته نهایی در مورد نصب اپلیکیشن در اندروید این است که دقت کنید که گوشی شما کدام ورژن اندروید هست و اپ مورد نظرتان حداقل به کدام ورژن نیاز دارد، اگر مغایرت دیدید و گوشیتان ضعیفتر بود، اپ را دانلود نکنید. ضمنا اگر اپ های زیادی نصب و پاک می کنید، حتما بعد از مدتی با مشکل پر شدن حافظه مواجه خواهید شد که برای آن هم در روبات کانال دیجی دکی توضیحات کامل وجود دارد!


منبع : دیجی دکی




برای طراحی اپلیکیشن iOS چه کارهایی باید انجام داد؟

مطالب فراوانی در ارتباط با طراحی اپلیکیشن iOS وجود دارد که صحبت درباره همه آنها در اینجا مقدور نیست. بنابراین، ما در ادامه به کارهای مهمی که لازم است انجام دهید میپردازیم.


نقطه شروع توسعه دهندگان

اگر از دانش و مهارت کافی در زمینه برنامه نویسی برخوردار نیستید و در عین حال تصمیم دارید وارد حوزه طراحی و توسعه اپلیکیشن اپل شوید، اولین قدم، یادگیری Swift است. اما پیش از آنکه به دنبال یادگیری Swift بروید، پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا پایان بخوانید تا تصویر واضح تری از طراحی اپلیکیشن iOS بدست آورید.


ثبت نام در بخش توسعه دهندگان اپل

اولین کاری که باید انجام دهید این است که در بخش توسعه دهندگان اپل ثبت نام کنید. پس از آنکه به عنوان یک توسعه دهنده در سایت اپل ثبت نام کردید به اطلاعات و امکانات مختلف و مفیدی دسترسی پیدا خواهید کرد که شما را قادر میسازد اپلیکیشن بسازید، آن را تست کنید، و سپس منتشر نمایید.

ثبت نام در بخش توسعه دهندگان اپل رایگان است، و از طریق آن میتوانید اقدام به طراحی و تست اپلیکیشن کنید. اما برای انتشار یا فروش اپلیکیشن باید حق اشتراک آن را، که در حدود 100 دلار است، پرداخت کنید.

 

برنامه ریزی پیش از شروع طراحی اپلیکیشن موبایل

پیش از آغاز طراحی اپلیکیشن iOS باید نقشه آن را ترسیم کنید. برای این کار هیچ قانون یا دستورالعمل خاصی وجود ندارد. پیشنهاد ما این است که ابتدا این موارد را مشخص و مکتوب کنید:


  • هدف. اپلیکیشن iOS شما قرار است در نهایت چه کار کند؟ هدف را خیلی ساده، روشن، و کوتاه بیان کنید. به عنوان مثال، هدف از ساخت اپلیکیشن عکاسی این است که عکس بگیرد، اصلاحات کوچکی را بر روی عکس اعمال کند، و آن را ذخیره نماید. یا مثلا اپلیکیشن تاکسی باید مشخصات مسافر و آدرس مبدا و مقصد را بگیرد و در اختیار راننده تاکسی قرار دهد. بنابراین، هدف اپلیکیشن و کاری که قرار است انجام دهد را، در یک جمله، یادداشت کنید.

  • امکانات. کلیه ویژگی ها و امکاناتی که اپلیکیشن شما باید داشته باشد را تعیین کنید. مراقب وسوسه افزودن ویژگی ها و امکانات جدید در طول پیاده سازی باشید، زیرا بسیاری از افراد دچار آن میشوند و حین کار هدف اصلی را فراموش میکنند. بنابراین پیش از طراحی و پیاده سازی مشخص کنید که اپلیکیشن شما چه امکانات و ویژگی هایی خواهد داشت و به آن پایبند باشید.
  • طرح و سبک. میخواهید اپلیکیشن iOS شما چه حس و حالی را به مخاطب منتقل کند؟ طرح و سبک آن قرار است چگونه باشد؟ آیا یک اپلیکیشن شاد و دوستانه است، یا آنکه رسمی و منظم است؟ درباره طرح و سبک اپلیکیشن خود، با توجه به نوع مخاطب و امکاناتی که قرار است ارائه دهد، تصمیم بگیرید.
  • ترسیم رابط کاربری. طراحی اپلیکیشن، مانند ساختمان سازی، به نقشه نیاز دارد. همان گونه که در نقشه یک آپارتمان، محل قرار گیری اتاق ها، آشپزخانه، حمام و دستشویی، و دیوار و پنجره ها مشخص میشود، نقشه اپلیکیشن شما هم باید کلیه بخش ها و اجزاء اپلیکشن، اعم از مکان های قرارگیری تصویر و متن، عناوین، دکمه ها، منوها، لوگو، و سایر گزینه ها را نشان دهد. بنابراین رابط کاربری اپلیکشن خود را روی کاغذ یا داخل نرم افزار ترسیم کنید.

  • تهیه محتوا. اپل مجموعه ای از آیکون ها و دکمه های از پیش طراحی شده را برای استفاده داخل اپلیکیشن در اختیارتان قرار میدهد. اما محتوای اپلیکیشن، مانند تصاویر، متن ها، لوگو، عناصر گرافیکی، و فایل های صوتی و تصویری را باید از قبل آماده کنید.

تجهیزات و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز را نیز در برنامه ریزی خود پیش بینی کنید و آنها را قبل از شروع کار تهیه نمایید.

 

برنامه نویسی و توسعه اپلیکیشن iOS

اگر قصد دارید وارد حوزه طراحی اپلیکیشن iOS شوید لازم است برنامه نویسی آن را بدانید. حال آنکه برنامه نویسی چقدر برایتان سخت یا آسان باشد به دانش، تجربه، و علاقه شما بستگی دارد. البته زبان Swift اپل بسیاری از نواقص و محدودیت ها را برطرف کرده و کار برای برنامه نویسان راحت تر شده است. برای ساخت اپلیکیشن آیفون و آیپد از برنامه Xcode که یک «محیط یکپارچه توسعه نرم افزار» است استفاده میشود، و این برنامه متعلق به خود شرکت اپل است. برای آشنایی بیشتر با محیط توسعه ای اپل پیشنهاد میکنیم منابع آموزشی مقدماتی و پیشرفته زبان برنامه نویسی Swift را بررسی و مطالعه کنید.

 

استخدام توسعه دهنده اپلیکیشن iOS

اگر تبدیل شدن به «توسعه دهنده اپلیکیشن iOS» را در خود نمیبینید، یا آنکه با روحیات و تمایلاتتان سازگار نیست، میتوانید با یک فرد یا یک تیم توسعه دهنده همکاری کنید. البته، استخدام یک متخصص توسعه دهنده اپلیکیشن کار ساده ای نیست؛ چه از لحاظ یافتن فرد مناسب و چه از لحاظ هزینه های آن. با این حال اگر ایده تان جذاب و درآمدزا باشد ارزش آن را دارد که جدی تر به همکاری با توسعه دهندگان فکر کنید. حتما نباید فرد یا افرادی را به طور تمام وقت استخدام کنید. بلکه میتوانید با شرکت های توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل همکاری کنید. استفاده از سرویس «اپلیکیشن ساز» گزینه دیگری است که به آن هم میتوانید فکر کنید. اما قبل از استخدام نیروی انسانی یا عقد قرارداد با شرکت های توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل یا اپلیکیشن ساز، حتما سطح دانش، مهارت، و سوابق کاری آنها را بررسی کنید.

 

انتشار اپلیکیشن در اپ استور اپل

پس از طراحی اپلیکیشن iOS و پشت سرگذاشتن مراحل تست و کنترل کیفیت، باید آن را جهت انتشار در اپ استور برای اپل ارسال کنید. شرکت اپل در این رابطه «دستورالعمل جامع ارسال اپلیکیشن» دارد که اپلیکیشن های متقاضی ثبت در اپ استور را بر اساس آن بررسی میکند.


تا یکی دو سال پیش، فرآیند بررسی و تایید اپلیکیشن در اپ استور حدود یک هفته طول میکشید. اما اخیرا این مدت به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده، و شرکت اپل مدعی است که ظرف 24 ساعت اپلیکیشن را بررسی و نتیجه را اعلام میکند. هنوز مشخص نیست که اپل چگونه مدت زمان بررسی را تا این حد کاهش داده است. اینکه تعداد مواردی که کنترل میکند را کاهش داده یا شیوه های دیگری را بکار گرفته هنوز معلوم نیست.


با این حال، برخی اوقات اپل درخواست های ثبت اپلیکیشن در اپ استور را به دلایل مختلف رد میکند. بنابراین لازم است اسناد و توضیحات کافی در مورد اپلیکیشن خود را ارسال کنید و اطمینان دهید که در اپلیکیشن تان از محتوای غیراخلاقی و توهین آمیز استفاده نشده است.

 

اکنون که از موارد مهمی که باید پیش از طراحی اپلیکیشن iOS مد نظر قرار دهید مطلع شدید باید طرح و برنامه خود را تدوین و مکتوب کنید. سپس درباره اینکه آیا خودتان دست به کد شوید یا با افراد و شرکت های توسعه دهنده اپلیکیشن iOS همکاری کنید تصمیم بگیرید.

نکته مهم پایانی اینکه، هیچگاه از هدف اصلی غافل نشوید و همواره به این فکر کنید که اپلیکیشن شما قرار است چه خدمتی ارائه دهد و کدام مشکل را حل کند.

 در انتها به شما پیشنهاد می کنیم برای طراحی اپلیکیشن خود به سایت شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز جهت اطلاعات بیشتر مراجعه کنید.


منبع : آپچار

طراحی سایت و اپلیکیشن با قیمت مناسب و ارزان

ممکن است نیاز به طراحی یک سایت برای کسب و کار خود داشته باشید اما در ابتدای راه هستید یا بودجه کافی ندارید. در این صورت باید از طراحی سایت صرف نظر کرد؟ پاسخ خیر است.  طراحی سایت باعث می شود که مشتریان شما به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند از این رو نمی توان از آن صرف نظر کرد. پس چاره کار چیست؟ شما می توانید از پکیج های طراحی سایت یا اپلیکیشن با قیمت مناسب شرکت طراحی اپلیکیشن نوپرداز استفاده کنید و با هزینه ای بسیار کمتر نسبت به سایر شرکت ها سایت مورد نظر خود را داشته باشید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره ی این پکیج ها داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید.
شما می توانید جهت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن با قیمت مناسب و ارزان با ما در تماس باشید. همکاران ما در تمامی ساعات پاسخگوی شما خواهند بود.

طراحی سایت ارزان چه ویژگی هایی دارد؟

ارزان بودن این پکیج دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست. شما می توانید طراحی سایت و اپلیکیشن خود را با اطمینان کامل از کیفیت و با قیمت مناسب به ما بسپارید. اما ویژگی های طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن با قیمت مناسب و ارزانچیست؟
  • برای انواع سایت نظیر سایت شرکتی، شخصی، فروشگاهی، رستوران و غیره می توان از طراحی سایت با قیمت مناسب استفاده کرد.
  • سایت بسته به نیاز شما با قالب های آماده یا به صورت اختصاصی طراحی خواهد شد. البته طراحی سایت به صورت اختصاصی هزینه بیشتری دارد ولی نسبت به سایر شرکت ها هزینه های شما پایین تر خواهد بود.
  • با طراحی سایت یا اپلیکیشن ارزان پشتیبانی با مدت محدود شرکت را نیز دریافت خواهید کرد.
  • طراحی اپلیکیشن توسط افراد متخصص و با رابط کاربری زیبا
البته نکته مهم این است که با توجه به سایت یا اپلیکیشن مورد نظر شما قیمت ها اندکی متفاوت خواهد بود. قطعا مشتریان خواهان سایت و ویژگی های متفاوتی هستند و طراحی برخی از این ویژگی ها و امکانات می تواند سخت و زمان بر باشد.

سئو سایت با قیمت مناسب و ارزان

هدف شما از طراحی سایت چیزی جز جذب مشتری نیست. و به این هدف نمی رسید مگر اینکه به سئو سایت توجه کنید. سئو وب سایت مجموعه اعمالی است که بیشتر در تولید انواع محتوا لحاظ می شود و کاری زمان‌بر است. اما باعث می شود سایت شما در صفحات اول گوگل قرار بگیرد. قرار گرفتن سایت شما در صفحه اول موتور جستجوی گوگل قطعا مشتریان بسیاری را به دنبال خواهد داشت.
طراحی سایت و اپلیکیشن با قیمت مناسب و ارزان
 


پس تا زمانی که به سئو سایت توجه نکنید نباید انتظار افزایش فروش و درآمد خود را داشته باشید. بسته های سئو ارزان قیمت بسیاری نیز وجود دارد اما نمی توان به همه آنها اعتماد کرد. زیرا روش های نادرست و غیراصولی بسیاری وجود دارد که ممکن است در مدت زمان کوتاهتری سایت شما را بالا ببرد اما زمانی که گوگل متوجه شود راه فراری نیست و سایت شما پنالتی خواهد شد. پس در انتخاب سئوکار سایت خود دقت کنید.

طراحی اپلیکیشن ارزان

ساخت اپلیکیشن های ارزان و باکیفیت همواره کار آسانی نیست اما متخصصان شرکت نوپرداز تلاش دارند تا با استفاده از جدیدترین ابزار های روز دنیا و با قیمتی ارزان بهترین نتایج را برای مشتریان گرامی به دست آورند. استفاده از وب اپلیکیشن ها و ابزار های در حال پیشرفت در دنیای طراحی اپلیکیشن ها امروزه طرفداران زیادی در داخل و خارج کشور داشته است.
شرکت نوپرداز علاوه بر خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن، خدمات سئو با قیمت مناسب نیز ارائه می دهد. شما پس از مشاوره می توانید با اطمینان خاطر از این خدمات بهره مند شوید.

تفاوت اپلیکیشن و وب سایت چیست؟

اپلیکیشن چیست؟

تبلت ها و موبایل های هوشمند هم مانند هر کامپیوتری دارای نرم افزارهای مختلف هستند . در بازار نرم افزار های موبایل ،اصطلاح “اپلیکیشن” یا به اختصارAPP  بیشتر از واژ ه ی نرم افزار جا افتاده است و این اصطلاح دقیقا همان معنای نرم افزار کاربردی را میدهد.

در واقع اپلیکیشن نوعی نرم افزار است که برای استفاده ی کاربر نهایی طراحی میشود. اکثر نرم افزارهایی که ما روزانه از آن ها استفاده میکنیم شامل این تعریف میشوند و تنها سیستم عامل ها و یا زبان های برنامه نویسی در اپلیکیشن ها متفاوت میباشد.

برای مثال نرم افزار اکسل ،ورد ،فتوشاگ ،گوگل کروم ،فایر فاکس و یا بازی های کامپیوتری همگی اپلیکیشن هستند.

تعریف وب سایت :

وب سایت فضایی است در اینتر نت که یک یا چند صفحه را در خود جا داده است.ساخت وب سایت یک مطلب را برای همه بطور یکسان نمایش میدهد به عبارتی مجموعه از صفحات وب متصل بهم که شامل یک صفحه اصلی میباشد و معمولا روی یک سرور قرار دارند و به عنوان مجموعه ای از اطلاعات توسط یک فرد ،گروه یا سازمان تهیه و نگهداری میشود.

حال زمانی که با مفهوم این دو آشنا شدید به بیان تفاوت های این دو میپردازیم:

در واقع وب سایتها ویترین کار و حرفه ی ما میباشند و همچنین در سایت ها تمام چیزهایی را که در فضای مجازی ارائه شده است مشاهده کرده و از آن استفاده نمایند اما در مورد اپلیکیشن باید یک فایل بر روی سیستم بارگزاری گردد تا بتوانیم آن را مشاهده کنیم و این یعنی اینکه ما برای مشاهده سایت ها نیاز به اینترنت داریم ولی در مورد اپلیکیشن میتوان یک فایل اطلاعاتی را به صورت آفلاین به سیستم داد و این یعنی اینکه کاربر نیز میتواند به صورت آفلاین به برخی مطالب دست پیدا کند.

مرجع

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای توسط شرکت نوپرداز انجام می گردد. شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با همکاران در بخش پشتیبانی در تماس باشید و یا از طریق ارسال ایمیل درخواست و سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید. همچنین می توانید برای مشاهده محصولات شرکت از جمله فروشگاه ساز نوپرداز به بخش محصولات موجود در منو سایت مراجعه فرمایید. ادامه مطلب
امروزه شاهد این هستیم که روز به روز آمار استفاده از دستگاه های موبایل افزایش پیدا می کند. از طرفی شرکت های طراحی اپلیکیشن موبایل نیز باید تکنولوژی های خود را متناسب با نیاز کاربران توسعه دهند. استفاده از اپلیکیشن های موبایلی علاوه بر آسان تر شدن دسترسی به محتوا سبب برند سازی برای کسب و کار شما نیز خواهد شد. به همین جهت به شما در راستای دستیابی به اهداف خود کمک شایانی می نماید. جهت سفارش می توانید با ما در تماس باشید. در ادامه به سایر نکاتطراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios توجه نمایید.

طراحی اپلیکیشن موبایل ios

همواره اپلیکیشن ios ما را به یاد استیو جابز که پایه گذار آن بود می اندازد. زمانی که اولین بار اپلیکیشن ios روانه بازار شد خیلی از افراد امکانات ارائه شده توسط آن را باور نداشتند و گمان داشتند که این طرح با شکست مواجه می گردد. از این رو ما نیز باید مانند استیو جابز عمل کنیم و از خلاقیت در طراحی اپلیکیشن ios مورد نظر مشتریان استفاده نماییم. 
طراحی اپلیکیشن ios
 


همانطور که شاهد هستیم امروزه فناوری و تکنولوژی با سرعت بسیار بالایی در حال متحول شدن است و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های مختلف در حال رشد و تغییر هستند. از این رو طراحی اپلیکیشن های موبایل نیز بایستی متناسب با فناوری روز دنیا و بر اساس تعامل مناسب با دستگاه های مختلف انجام گیرد.
رشد بالای تکنولوژی سبب شد تا در کنار هر سایتی یک اپلیکیشن هم نیاز شود که امروزه به مرور زمان شاهد کم رنگ تر شدن نقش سایت ها نسبت به اپلیکیشن ها در فضای مجازی هستیم. پس ضرورت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اهمیت بالایی دارد.
نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که با توجه به نوسانات قیمت ارز از جمله دلار هزینه های ثبت نام اکانت در اپل نیز به هزینه های طراحی اپلیکیشن ios افزوده می گردد.

طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید

اپلیکیشن های اندرویدی جایگاه خاصی نزد مردم دنیا به ویژه مردم کشور ما دارند. به طوری که طبق آمار به دست آماده این پلتفرم توسط بیشتر افراد جامعه مورد استفاده قرار گرفته است. در طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید باید به این نکته توجه داشته باشید که اپلیکیشن مورد نظر از رابط کاربری خوبی برخوردار باشد و علاوه بر سرعت مناسب از محتوا جذاب و کاربردی برخوردار باشد.
اپلیکیشن اندروید
 


امروزه اغلب مردم نیاز به استفاده از انواع مختلف اپلیکیشن های موبایلی دارند و این وظیفه شرکت های طراحی اپلیکیشن موبایل است تا بهترین نتیجه را برای کاربران خود به ارمغان بیاورند.
انتشار اپلیکیشن های اندرویدی در مارکت های مختلف مانند بازار یا گوگل پلی دیگر مورد مهمی است که باید آن را از شرکتی که با آن همکاری دارید بخواهید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

امروزه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی علاوه بر استفاده از یک سایت به سراغ طراحی اپلیکیشن های موبایل نیز رفته اند. این به آن دلیل است که با مشاهده شدن موفقیت برخی رقبا در این زمینه، سایر رقیبان نیز به این سمت سوق پیدا کرده اند. اما برای اینکه شما بتوانید با آن ها رقابت داشته باشید بایستی اپلیکیشن طراحی شده دارای امکاناتی باشد که توانایی رقابت با آن ها را داشته باشید. ایجاد تفاوت، استفاده از محیط کاربری عالی و کم بودن حجم اپلیکیشن موبایل از جمله این موارد با اهمیت است.
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
 


طراحی پنل مناسب برای فروشندگان سبب صرفه جویی در زمان و هزینه آن ها می شود و از طریق آن به راحتی می توانند پیگیری های لازم و گزارش گیری های مختلف را انجام دهند. از این رو استفاده از یک پنل مناسب از ملزومات اپلیکیشن های فروشگاهی است که امکان اعمال تغییرات لازم را به راحتی در اختیار فروشنده قرار خواهد داد. همچنین امنیت در پرداخت ها و تراکنش های دیگر عاملی است که باید به آن توجه داشت و نکات امنیتی لازم را در نظر گرفت.

امکانات اپلیکیشن های فروشگاهی

  • افزودن محصولات به فروشگاه آنلاین
  • بررسی سفارشات مشتریان
  • ایجاد گالری عکس ها
  • امنیت بالا و رعایت نکات حرفه ای
  • پنل مدیریتی پیشرفته
  • درگاه پرداخت آنلاین
  • ایجاد پروفایل برای کاربران
  • پوش ناتیفیکیشن
  • ایجاد API ویژه
  • سرویس های اپلیکیشن
  • ساخت کیف پول برای کاربران
  • و سایر خدمات اختصاصی اپلیکیشن فروشگاهی
امروزه دنیای اپلیکیشن ها دائما در حال رشد هستند و افردا زیادی برای پیشرفت کسب و کارشان و فروش بیشتر محصولات علاوه بر سایت روی به آن ها آورده اند.