شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت، طراحی وب سایت

شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت، طراحی وب سایت

طراحی وب سایت چگونه سبب افزایش مشتریان کسب و کار ها می شود؟

اگر شما می خواهید برای شروع  کسب و کار آنلاین خود آماده شوید، بایستی به دنبال اطلاعات زیادی در زمینه طراحی وب سایت بوده باشید. شما می خواهید طراحی وب سایت شما طوری باشد که بیشترین توجه مشتریان را به خود جلب نماید. این در حالی است که افراد زیادی هستند که در این زمینه دانش کافی را ندارند و مجموعه خود را شرکت طراحی سایت می دانند. شما باید قبل از انتخاب یک شرکت طراحی سایت به نکات مهمی توجه داشته باشید و اطلاعات زیادی را گرد آوری کنید.

اول از همه باید بدانید که از وب سایت خود چه می خواهید؟ هدف شما فقط طراحی یک لوگو است یا قصد دارید کل وب سایتتان را طراحی کنید. ممکن است از یک شرکت طراحی سایت بخواهید که وب سایت شما را به طور منظم به روز رسانی کند یا طراحی آن را تغییر دهد. 

قبل از مذاکره کردن با یک شرکت طراحی وب سایت شما باید بودجه برنامه ریزی شده ای را مشخص کنید. شما ممکن است یک طراح سایتی را پیدا کنید که پول کمتری می گیرد اما ممکن است نتیجه کار برای شما مطلوب نباشد. همیشه نمونه کار های خود را بررسی کنید، از مشتریان نظرات را دریافت کنید و برخی از طرح های خود را بازبینی کنید. شما باید یک طراح وب سایتی را پیدا کنید که بتواند متناسب با بودجه در نظر گرفته شده توسط شما وب سایت مورد نظرتان را طراحی کند.

طراحی سایت کسب و کار 

آیا شما از یک جدول زمانی مشخصی استفاده می کنید یا نه؟ برخی از شرکت های طراحی وب سایت پروژه های خود را از ماه ها قبل رزرو می کنند و اگر به دنبال آن هستید باید عجله کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که جدول زمانی آن ها با جدول شما سازگاری دارد. توجه داشته باشید که برای پیاده سازی یک وب سایت درجه یک با در نظر گرفتن عواملی چون سبک، گرافیک و سایر جنبه ها، ممکن است زمان طراحی سایتطولانی تر از آن چیزی شود که شما فکر می کنید. 

سعی کنید پیاده سازی بخش های مختلف وب سایت خود را زمان بندی کنید و این برنامه زمانی را در اختیار طراح وب سایت خود قرار دهید. هر شرکت طراحی سایت در تمام زمینه ها حرفه ای نیست. بعضی از آن ها ممکن است در طراحی سایت با فلش تخصص ویژه ای داشته باشند و برخی دیگر ممکن است در سئو و بهینه سازی سایت در موتور های جستجو که شما باید به این عوامل نیز توجه کنید.

توجه به کارآیی سایت در طراحی وب سایت چقدر مهم است؟

هنگامی که سخن از طراحی وب سایت می شود، عناصر زیادی هستند که درگیر این موضوع اند. وقتی کارآیی سایت شما بیشتر باشد، بازدیدکنندگان زیادی به سایت شما خواهند آمد که می توانند در کسب و کار شما نیز سرمایه گذاری کنند. این یک عنصر ساده در بین سایر عناصر طراحی سایت است اما همه تفاوت ها به آن بستگی دارند. شما بایستی برای کاربرپسند بودن وب سایتتان مواردی مانند ناوبری، لایه بندی صفحات، محتوا، طراحی کلی و... را در نظر داشته باشید. 

اگر می خواهید وب سایت شما در دنیای اینترنت موفق باشد، باید اطمینان پیدا کنید که سایت شما یک وب سایت تعاملی و جذاب است و به طور مناسبی در موتور های جستجو رتبه بندی می گردد. مطمئن شوید که وب سایت شما کاربرپسند است و استفاده از آن راحت است. در این صورت مردم در وب سایت شما همان چیزی را که می خواهند پیدا می کنند و این امکان وجود دارد که باز هم به وب سایت شما باز گردند.

هدف از طراحی وب سایت چیست؟

هدف از طراحی وب سایت ایجاد یک فضای منحصر به فردی است که بازدیدکننده را برای مدت زیادی در وب سایت شما نگه دارد. غالبا سایت هایی که به خوبی نمی توانند نام تجاری خود را مطرح کنند و محصولات و خدمات خود را معرفی نمایند، بازدیدکنندگان کمتری نسبت به وب سایت هایی دارند که این قوائد را رعایت کرده اند.

هدف طراحی وب سایت 

قبل از این که طراحی سایت خود را شروع کنید باید یک برنامه ریزی مناسبی داشته باشید. از خود سئوال کنید که آن چیزی که می فروشید چیست؟ تمرکز کسب و کار شما روی چه چیزی است؟ مشتریان فعلی شما چه کسانی هستند و غیره.

محتوا کلید موفقیت وب سایت است

در اغلب موارد پرسش های مشتریان در موتور های جستجو آن را به وب سایت شما می رساند. محتوا وب سایت شما باید به گونه ای باشد که در بالاترین رتبه های موتور های جستجو قرار گیرد. شما می توانید مطالب مرتبط به کسب و کارتان را خودتان بنویسید یا از دیگران خریداری کنید تا به نحو احسن در موتور های جستجو بهینه سازی شوند. سپس یک سایت مپ ساده ایجاد کنید تا به خوبی بازدیدکنندگان وب سایت شما هدایت شوند و موتور های جستجو نیز راحت تر بتوانند محتوا وب سایت را فهرست بندی کنند.

اگر فکر می کنید نکته ای را فراموش کرده ایم یا پیشنهادی برای ما دارید بی صبرانه منتظر شنیدن نظرات شما هستم.

منبع: طراحی وب سایت کسب و کار

زبان های برنامه نویسی طراحی سایت

در طراحی سایت برای شروع کار ابتدا باید زبان برنامه نویسی مورد نیاز را انتخاب کنیم،زبان های برنامه نویسی معروفasp,php می باشد که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.
php یک زبان برنامه نویسی شی گرا است که برای طراحی وب سایت توسعه یافته هست،ولی زبان php را می توان یک زبان عمومی در نظر گرفت،کدهای php توسط یک سرور وب که نرم افزار php بر روی آن نصب می شود را می توان تفسیر کرد  و دستورهایی که در زبان پی اچ پی قرار می گیرد به صورت مستقیم درون Html قرار داده می شود.

مزایای استفاده از زبان برنامه نویسی php

php  قابلیت استفاده از پایگاه داده های متفاوت را دارا می باشد که از جمله:MySQL، SqlLite می باشد.
یک قابلیت بسیار مهم زبان php اوپن سورس بودنش هست که برای برنامه های تحت وب سرور هستند.
یک قابلیت دیگری که باعث شده زبان php محبوب شود امنیت و سرعت بالای این زبان می باشد .
یادگیری زبانphp خیلی سریع می باشد که به راحتی می توان این زبان را یاد گرفت و مورد استفاده قرار داد.
زبان php بسیار شبیه به زبان برنامه نویسی c می باشد.
aspکمپانی Microsofe که در زمینه کامپیوتر با شرکت های متفاوت آشنایی دارند در سال 2002 اقدام به گسترش برنامه ها نمود
و قابلیت کد باز بودن که همانند cms هستند را برای سایت های استفاده کننده این زبان قرار داد که امکانات مدیریتی را نیز فراهم نمود.

مزایای استفاده از زبان برنامه نویسی asp

زبان برنامه نویسیasp قابلیت این را دارد که دارای زبان های مشترک در حال اجرا را بسازد.
یکی از زبان های جدید ویژوال c# می باشد که aspقابلیت ایمن بودن و شی گرا بودن را دارد.
برای یادگیری زبان asp باید یکسری زبان های برنامه نویسی پیش نیاز را باید یاد بگیریم که از جمله:
Html:به معنای زبان نشانه گذاری می باشد،برای شروع طراحی سایت این زبان پیش نیاز می باشد که باید یاد گرفت.
css:عبارت Cascading Style Sheets مختصر شده و به css معروف می باشد،css در همه قسمت های وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد.
طراحی وب سایت چگونه سبب افزایش مشتریان کسب و کار ها می شود؟
چون با استفاده ازcss می توانیم سایت بسیار زیبایی را ایجاد کنیم.
javascript:زبان برنامه نویسی جاوااسکریپت یکی دیگر از زبان های معروف می باشد که کاربرد بسیار فراوانی دارد و می توان با استفاده از
 جاوااسکریپت قسمت های زیادی از سایت را طراحی نمود و جاوااسکریپت
جزو زبان های فرانت اند محسوب می شود چون با استفاده ازhtml,css نمی توانیم یک صفحه وب کاملی را طراحی کرد ولی با استفاده از این سه زبان صفحه وب کامل می شود.
پایتون: در سال1982 زمانی که Guido Van Rossum زبان برنامه نویسی پایتون را در مؤسسه ی تحقیقاتی مرکز ریاضیات
و علوم کامپیوتری CWI در آمستردام هلند آغاز کرد و بسیار مورد توجه همه قرار گرفت.
زبان برنامه نویسی پایتون و کاربرد بسیار مهم این زبان در طراحی وب سایت:
یک زبان اسکریپتی محسوب می شود و در آینده همچون زبان های پی اچ پی و ای اس پی محبوبیت پیدا می کند.
زبان برنامه نویسی پایتون هم در وب مورد استفاده قرار می گیرد و هم اندروید که با استفاده از kivy میتوان توسط python یک توسعه دهنده اندروید ایجاد کرد،
استفاده آسان پایتون باعث شده که طرفداران خیلی زیادی را پیدا کند.
جاوا:زبان جاوا اولین بار توسط جیمز گاسلینگ ایجاد گردید و مدل شی گرائی بودن این زبان باعث شد که آسان تر شود و قابلیت های سطح پایین کمی را پشتیبانی می کند.
جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا می باشد که این زبان را با جاوااسکریپت نباید اشتباه گرفت،زبان جاوا یک قابلیت بسیار مهمی که دارد این هست که
مدیریت حافظه را به صورت خودکار انجام می دهد زبان برنامه‌نویسی جاوا یکی از زبان‌های اصلی توسعهٔ اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید محسوب می شود.

نکات مهم در طراحی و سرعت سایت خبری

نکات مهم برای طراحی سایت خبری چیست؟

بخش مهم ظاهر سایت هست که در سایت های خبری باید به این قسمت توجه ویژه ای بشود تا کاربران بتوانند از سایت استفاده ی مفیدی بکنند.
ساختار در طراحی سایت خبری یک قسمت کاملا کاربردی به حساب می آید وقتی هدف از اجام کار در ابتدا مشخص باشد به موفقیت خوبی می توان دست پیدا کرد.

سایز کلمات و فونتی که استفاده می شود مهم است چون در سایت های خبری بخش اخبار هست که مخاطب را جذب می کند که از سایت بازدید کند پس باید در انتخاب سایز و فونت دقت کنیم تا بازدیدکنندگان اذیت نشوند.
برای هر بخش از اخبار استفاده از تصاویر با کیفیت یکی از نکات ضروری می باشد که باید دقت کرد.
امنیت در سایت هم یکی دیگر از نکات طراحی سایت خبری می باشد،که در انتخاب اخباری که در وب سایت قرار داده می شود امنیت لازم را باید انجام داد.
معنی کلمه خبر
کلمه خبر در زبان فارسی و عربی متفاوت می باشد چون در متون های مختلف معنی جدایی دارد مثل اخبار عمومی و…

سرعت در طراحی وب سایت خبری

سرعت سایت های خبری خیلی مهم می باشد که یاید توجه زیادی کرد چون افراد زیادی از سایت های خبری استفاده می کنند سرعت مناسب در سایت های خبری کمک زیادی به بازدیدکنندگان می کند.
دسترسی کاربران به سایت های خبری بخش اساسی هست که باید توجه کرد تا هر زمانی که کاربران بخواهند از سایت استفاده کنند.
ارائه نمونه کارهای خبری در سایت روش مناسبی برای جلب مشتریان در زمینه طراحی سایت خبری می باشد.
قرار دادن خلاصه ای از اخبار در سایت باعث می شود که بازدیدکنندگان به راحتی از اخبار سایت استفاده کنند و مطالب زیاد برای کاربران خسته کننده می باشد.

روش های انتخاب طرح کسب و کار فروشگاه اینترنتی

یک طرح کسب و کار اینترنتی عوامل مختلفی را شامل می شود که به طراحی فروشگاه اینترنتی و رشد مداوم آن می انجامد. مانند همه برنامه های تجاری، برآورد هزینه ها و پیش بینی های بودجه بخشی از معادله است، اما برای برخی از کسب و کارهای اینترنتی، مدیریت بودجه راه اندازی، نقش شگفت انگیزی در برنامه کلی دارد. حتی بسیاری از کسب و کار های اینترنتی وجود دارند که شما می توانید بدون هیچ هزینه اولیه آن ها را راه اندازی نمایید. شما برای راه اندازی و رشد یک فروشگاه اینترنتی نیازمند نوع دیگری از نقشه راه هستید.

طرح کسب و کار فروشگاه اینترنتی  

عناصر یک طرح کسب و کار اینترنتی

در هنگام ساختن طرح کسب و کار اینترنتی شش عامل مهم وجود دارند. برای آغاز کار، سوالاتی وجود دارند که به شما کمک می کند نوع کسب و کار اینترنتی خود را تعریف کنید. توجه داشته باشید که پاسخ های شما پایه و اساس طرح شما خواهد بود.

مدل کسب و کار شما: کدام مدل کسب و کار اینترنتی برای شما مناسب تر است؟

تجارت اینترنتی برای فروش اقلام و محصولات، درست است؟ بله، امروزه گزینه های فروش زیادی در تجارت الکترونیک وجود دارد. کالا های ذخیره شده در فروشگاه اینترنتی از طریق آیتم های مختلف انتخاب محصولات و سفارش و دریافت آن ها، به دست مشتریان می رسند. توجه داشته باشید که تصمیم گیری برای فروش، اولین گام در تعریف کسب و کار شما و ساختن طرح کسب و کار اینترنتی است.

عملیات شما: چگونه محصولات خود را به مشتریان خود تحویل خواهید داد؟

نوع محصولاتی که شما می فروشید نشان دهنده نحوه تحویل دادن آن ها به مشتریان است، اما در این جا نیز گزینه های مختلفی هستند. اگر کالا های فیزیکی می فروشید، می توانید خودتان به فروش و تحویل کالا بپردازید یا این کار را به یک شرکت بسپارید. البته فروشندگان محصولات دیجیتال این نگرانی ها را ندارند. این تصمیم گیری ها در مرحله بعدی در برنامه شما تاثیر می گذارد.

کانال های فروش شما: چگونه محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رسانید؟

هنگامی که تصمیم گرفتید چه محصولی را بفروشید و چگونه آن را به مشتریان تحویل دهید، وقت آن می رسد که روش های مختلف فروش محصولات اینترنتی را جستجو کنید. فروشگاه های اینترنتی، وبلاگ های فعال در تجارت الکترونیک، بازار فروش، مزایده های آنلاین و رسانه های اجتماعی، همگی کانال های فروشی هستند که بایستی در این مرحله از طرح کسب و کار خود در نظر بگیرید.

بازاریابی شما: چگونه کسب و کار اینترنتی خود را ارتقا دهید؟

این مرحله یک چالش همیشگی برای کسب و کار های کوچک و بزرگ است. با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا پیاده سازی مراحل قبل آسان شده است، بنابراین تمام کسب و کار های اینترنتی می توانند به سرعت آنلاین شوند و شروع به فروش محصولات خود کنند. اما این سهولت ورود یک بازار اشباع را ایجاد می کند و این بازاریاب های موفق هستند که بالاتر از بقیه قرار می گیرند. بنابراین بازاریابی باید به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از برنامه تجارت الکترونیک شما باشد.

درآمد شما: آیا می توانید محصول خود را با سودآوری قیمت گذاری کنید؟

برای سرمایه گذاری در یک تجارت الکترونیک سود آور، شما باید هزینه های محصول، عملیات و بازاریابی را به طرح کسب و کار خود اضافه کنید تا بتوانید استراتژی قیمت گذاری سودمند برای محصولات خود را تعیین کنید.

برنامه ریزی شما: چگونه هر عنصر را بسازید و فروشگاه خود را راه اندازی نمایید؟

حال زمان آن رسیده است که یک تصویر کلی از تجارت الکترونیک خود و استراتژی های قیمت گذاری سود آور در ذهن خود بسازید. در این جا گام هایی برای انجام یک برنامه ریزی مناسب وجود دارند:

  • محصولات: ایجاد، ساخت و یا خرید محصولات خود، یا جمع آوری مجموعه ای از کالا هابر حسب نیاز مشتریان.
  • عملیات: روش های مختلف توزیع محصولات فروشگاه اینترنتی را تست کنید و عملیات خود را تکمیل نمایید.
  • فروش کانال ها: پلتفرم تجارت الکترونیک خود را انتخاب و راه اندازی کنید، از محصولات خود عکس بگیرید و صفحات محصول را ایجاد کنید.
  • بازاریابی: 2 الی 3 روش بازاریابی مانند تبلیغات گوگل، تبلیغات فیس بوک و ایمیل را انتخاب کنید و طرح بازاریابی 3 تا 6 ماهه را طراحی کنید.
  • راه اندازی کسب و کار شما: عناصر فروشگاه اینترنتی و بازاریابی خود را راه اندازی کنید، سفارشات و درآمد خود را دنبال نمایید، بازاریابی را تست کنید و امیدوارم بتوانید به درستی خود را در مسیر رشد قرار دهید.

نتیجه گیری

تجارت الکترونیک یک اصطلاح کلیدی است که تمام انواع کسب و کارهای آنلاین را پوشش می دهد. امروزه، بسیاری از فروشگاه های اینترنتی موفق، محصولات فیزیکی را هم به فروش می رسانند، اما نه همه آن ها. فروشگاه های اینترنتی، کالا های دیجیتالی را از طریق دانلود یا دسترسی به اینترنت، در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. البته بسیاری از افراد دیگر هستند که از روش های مختلف دیگر اقدام به کسب درآمد اینترنتی می کنند.

برخی از برنامه های تجارت الکترونیک شامل هزینه های راه اندازی و توزیع بودجه می شوند. در برنامه های دیگر مانند فروشندگان محصولات دیجیتال، با حداقل هزینه های عملیاتی بیشتر روی کانال فروش و بازاریابی تمرکز می کنند. کسب و کار شما در هر مسیری که باشد به یک برنامه صحیح و اساسی نیازمند است. آیا شما تا به حال یک کسب و کار اینترنتی با برنامه یا بدون برنامه راه اندازی کرده اید؟ ما دوست داریم با افکار و نظرات شما در این زمینه آگاه شویم.
طرح کسب و کار


تکنولوژی جدید در فروشگاه های اینترنتی

امروزه پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن دنیای اینترنت بسیاری از بخش های مختلف زندگی بشر را تحت تاثیر خود قرار داده است. امروزه رهبران صنایع دیجیتالی مختلف و صاحبان کسب و کار های کوچک و بزرگ از فناوری های جدید و طراحی فروشگاه اینترنتی برای ارتباط نزدیک تر و راحت تر با مشتریان خود استفاده می کنند و از این طریق مرز های کسب و کار خود را گسترش می دهند. همان طور که می دانید موفقیت از دانستن فرصت های بازار و نقاط بالقوه به دست می آید، بنابراین اجازه دهید به قطعه ای از پازلی که هر فروشگاه انترنتی برای رشد و پیشرفت به آن نیاز دارد بپردازیم.

دیجیتالی کردن فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی دیجیتالی 

یکی از رایج ترین راه حل هایی که خرده فروشان آنلاین هنوز به طور کامل بر آن غلبه نکرده اند این واقعیت است که مردم هنوز از تجربه خرید در فروشگاه فیزیکی لذت می برند. اگر چه تحقیقات موسسه Forrester پیش بینی می کند که فروش خرده فروشی آنلاین تا سال 2017 به 370 میلیارد دلار برسد، اما همچنان آن به عنوان یک رقیب جدی در حال فعالیت هستند. 

اما، چگونه نوآوری های جدید به فروشگاه های اینترنتی کمک می کنند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند؟

پیاده سازی فن آوری می تواند راحتی، سهولت استفاده، شخصی سازی، ساده سازی فرآیند خرید و سطح بالایی از آسایش را ایجاد کند که می تواند رضایت مشتریان را در پی داشته باشد. در آینده ای نه چندان دور برند های بزرگ از آینه هایی استفاده می کنند که به کاربران این امکان را می دهد تا خود را در لباس های مجازی مشاهده کنند. به عنوان مثال یک برند تجاری مدرن آمریکایی به نام ربکا میکنوف با Magento همکاری کرده است تا یک اتاق پرو هوشمند را برای مشتریان فراهم کند، که به آن ها اجازه می دهد لباس ها را در رنگ ها و سایز های مختلف در تن خود مشاهده نمایند و می توانند به بسیاری از گزینه های سفارشی سازی دیگر در پلتفرم نیز دسترسی داشته باشند.

یکپارچه سازی داده ها

یکپارچه سازی داده ها برای فروشگاه های اینترنتی از اهمیت و تاثیر بالایی برخوردار است. به عنوان مثال اگر به تکنولوژی جدید Aldo دقت کنید خواهید دید که چگونه از تکنولوژی روز دنیا بهره برداری کرده است. لنس مارتل، معاون رئیس جمهور کانادا، تمرکز خود را بر روی ایجاد یک پلت فرم فروشگاه اینترنتی جدید گذاشته است که به طور موثر، تجربه خرید و فروش آنلاین را تغییر می دهد. در این فروشگاه اینترنتی یکپارچه سازی داده ها بین سیستم قدیمی تر و سیستم جدید به خوبی صورت گرفته و علاوه بر این، این پلتفرم انعطاف پذیری کافی برای پشتیبانی از یکپارچه سازی با API های RESTful که معمولا توسط وب سایت ها و برنامه های کاربردی موبایل ایجاد می شوند را دارد.

ربات های سخنگو

ربات سخنگو ربات سخنگو یا چت‌بات (به انگلیسی: chatterbot) یک برنامه رایانه‌ای است که برای شبیه‌سازی یک مکالمه هوشمند با یک یا چند کاربر انسانی از طریق صدا یا متن طراحی شده است. به طور سنتی هدف نهایی این شبیه‌سازی ساخت چت‌باتی است که کاربر نتواند آن را از یک انسان تمیز دهد.(آزمایش تورینگ). ربات‌های گفتگو اخیراً برای مقاصد اجرایی‌تری مانند کمک به صورت برخط، خدمات شخصی یا کسب اطلاعات از فروشگاه اینترنتی استفاده می‌شوند.

با این حال، آنچه که جدید است، این است که با توجه به داده های بزرگ و یادگیری ماشین، پیشرفت های زیادی در حال انجام است تا ربات های سخنگو بتوانند سرعت پردازش و پاسخگویی متقابل را داشته باشند. این تکنولوژی برای کمک به کسب و کار ها برای حفظ ارتباط بهتر و همچنین از بین بردن زمان انتظار، کاهش تماس ها و کاهش مصرف انرژی طراحی شده است. سیتی نادلا، مدیر عامل شرکت مایکروسافت، گفت: "این تکنولوژی  اجتناب ناپذیر است، و می توان به توسعه چت روم ها به عنوان راهی برای ایجاد گفتگو به عنوان یک پلت فرم اشاره کرد."

دستیار صوتی

دستیار صوتی در واقع دستیار دیجیتالی شخصی شما است که در تمام طول شبانه روز می توانید از آن استفاده کنید. اکثر شرکت های بزرک دنیا در زمینه فناوری اطلاعات دستیار های خاصی را برای مشتریان خود طراحی کرده اند که از جمله مهم ترین آن ها دستیار صوتی گوگل و دستیار ویندوزی کورتانا می باشد. این فناوری در ایالات متحده به سرعت در حال ظهور است. به عنوان مثال برنامه تلفن همراه چینی WeChat در هر ماه 700 میلیون کاربر فعال دارد.

محتوا ویدیوئی

امروزه بسیاری از کسب و کار های حرفه ای با استفاده از محتوا های ویدئویی برند سازی خود را انجام می دهند، زیرا این امر در سئو وب سایت آن ها نیز تاثیر به سزایی خواهد داشت، تعاملات و گفتگو ها را افزایش می دهد، سبب اعتماد سازی برای مشتریان می شود و به مشتریان اجازه می دهد با دیدن فیلم زمان کمتری را برای کسب اطلاعات ضروری خود صرف نمایند. تهیه فیلم های جذاب از محصولات می تواند انقلابی در نام تجاری شما ایجاد نماید و در حال حاضر به عنوان یکی از استراتژی های قابل اعتماد مورد توجه قرار گرفته است.