شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت، طراحی وب سایت

شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت، طراحی وب سایت

تکنیک سئو وب سایت در سال 2018

همان گونه که بازاریابی و سئو در حال رشد و تکامل می باشند، چیز هایی مثل AMP و جستجو های صوتی به آینده ای خیلی دور مربوط نمی شوند و باید آن ها را در نظر گرفت. در ادامه درباره این 4 تکنیک جدید سئو وب سایت در سال 2018 صحبت خواهیم کرد.

تکنیک اول سئو | استفاده از AMP در وب سایت

احتمالا شما چیز هایی درباره AMP شنیده باشید. AMP ایستگاهی برای سرعت بخشدن به صفحات وب سایت ها در تلفن های همراه است. این تکنولوژی بزرگ از سال 2015 کار خود را شروع کرد. AMP یک پروژه منبع باز است که به سرعت صفحات تلفن همراه را بارگیری می کند. 

گوگل در پیامی در وبلاگ رسمی خود می گوید که AMP:

"هر بار که یک صفحه وب برای بارگذاری طول می کشد، آنها خوانندگان و فرصت برای کسب درآمد از طریق تبلیغات و یا اشتراک و غیره را از دست می دهند. (AMP) به طور چشمگیری سبب بهبود عملکرد وبسایت ها در موبایل می شود. ما صفحات وب را با محتوای غنی مانند ویدیو، انیمیشن و گرافیک برای کار در کنار تبلیغات هوشمند می خواهیم و بارها بارگذاری می کنیم. "

در حالی که این امر در سال 2015 ادامه داشت، در حال حاضر AMP یکی از معیار های مهم سئو محسوب می گردد. به این ترتیب گوگل در مورد ارائه یک تجربه کاربری مناسب است. به سایت هایی که آن را انجام می دهند، قطعا پاداش می دهد. این به این معنی است که صفحاتی که از AMP استفاده می کنند، احتمالا بالاترین رتبه را دارند.

اما این را باید بدانید که AMP علاوه بر مزایایی که دارد، دارای معایبی نیست هست.

ممکن است شما در پیاده سازی آن با اخطار هایی رو به رو شوید. همچنین استفاده از کد های آن سبب افزایش زمان بارگذاری سایت شما می گردد و ممکن است شما بعضی کد ها رو دوباره بنویسید.

با وجود این مشکلات، AMP به طور فزاینده ای برای عملکرد صفحات وب سایت مهم خواهد بود. توصیه می کنم از وبلاگتان شروع کنید و سپس AMP را به صفحات دیگر سایت اضافه کنید.

تکنیک دوم سئو | ضرورت افزایش سرعت وب سایت

این امر با AMP همراه است.

در مورد آن فکر کنید: کاربران در حال حاضر به طور متوسط 69٪ از زمان خود را صرف استفاده از گوشی های هوشمند می کنند. اما هنگامی که آنها از یک سایت بازدید می کنند، 47 درصد از بازدید کنندگان انتظار دارند که صفحه وب سایت مورد نظرشان در 2 ثانیه یا کمتر بارگیری شود و در غیر این صورت اگر زمان بارگذاری سایت بیشتر از 3 ثانیه شود، حدود 40 درصد از مردم وب سایت را ترک می کنند.

سرعت بارگذاری سایت یک معامله بزرگ است. همانطور که در بالا ذکر شد، گوگل مدت هاست که تجربه تلفن همراه را تحت فشار قرار داده است.

تا همین اواخر، سرعت صفحه فقط یک عامل رتبه بندی برای دسکتاپ ها بود. اما گوگل به تازگی اعلام کرد که از سال 2018 سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی برای جستجوهای تلفن همراه است.

این به این معنی است که شرکت ها فقط چند ماه زمان دارند تا زمان بارگیری سایت خود را در گوشی های موبایل تغییر دهند. عوامل متعددی وجود دارد که می تواند بر زمان بارگذاری صفحات تأثیر بگذارد و خوشبختانه می توان آنها را ثابت کرد.

  • استفاده از یک سرور پر سرعت: رفع این مشکل آسان است و شرکت های زیادی وجود دارند که سرور های پر سرعتی را ارائه می دهند.
  • یک شبکه تحویل محتوا (CDN) داشته باشید: این امر بارگذاری محتوا شما را به میزان قابل توجهی سریع تر می کند.
  • ریدایرکت های سایت خود را محدود نمایید: ریدایرکت های بیش از حد می توانند تاثیر منفی بر سرعت صفحه سایت شما داشته باشند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که فقط از ریدایرکت های ضروری استفاده می کنید.
  • تصاویر وب سایت خود را بهینه سازی نمایید: این یک موضوع خیلی مهم است. تصاویر پر حجم = سرعت کم سایت. سعی نکنید عکس های بزرگ را به فضاهای کوچک برسانید. این یک اثر بسیار قابل توجه بر سرعت بارگذاری شما خواهد داشت. پس بهتر است زمان را بگیرید تا اطمینان حاصل شود که تمام تصاویر به درستی اندازه گیری و بهینه سازی شده اند.
  • اجتناب از بلاک کردن جاوا اسکریپت و CSS: گوگل به طور فعال اعلام کرده است که بلاک کردن جاوا اسکریپت و CSS می تواند به رتبه بندی سایت شما صدمه بزند؛ برای سرعت بخشیدن به کارها، اطمینان حاصل کنید که این فایل ها به اندازه کافی کوچک و بهینه هستند.
  • فشرده سازی را فعال کنید: هنگام ارسال آیتم ها از طریق مرورگر، آنها را در یک فایل زیپ فشرده کنید تا روند بسیار سریع تر انجام شود.
  • فعال کردن ذخیره سازی در مرورگر: زمانی که یک وبسایت “cached” شده است، به این معنی است که کاربر قبل از آن بازدید کرده است و به آن بازگشته است و بارگذاری صفحه بسیار سریعتر خواهد بود.
  • تعداد پلاگین هایی که در سایت شما وجود دارد را کاهش دهید: در حالی که استفاده از برخی پلاگین ها واقعا لازم است، سعی کنید تعداد پلاگین هایی که ضروری نیستند را پاک کنید.

تکنیک سئو سایت 

تکنیک سوم سئو | اجرای کمپین های خلاقانه که به اشتراک گذاشته می شوند

این موضوع همیشه باقی می ماند: محتوا پادشاهی است که به بازاریابی می آید.

هیچ بحثی وجود ندارد که وقتی محتوا با کیفیتی تولید می کنید، بیشتر و اشتراک داده می شود و پیوند دادن به آن ها نیز بیشتر می شود.

اما اگر واقعا میخواهید موفق باشید، باید عاقلانه مطالب خود را انتخاب کنید. با هجوم بردن به اطلاعات موجود در اینترنت، شرکت شما نیاز به یک استراتژی واضح و خلاقانه طراحی شده برای جلب توجه سریع دارد.

یکی از مهمترین ویژگی های محتوا عالی "ایجاد تعامل احساسی" است. شما باید نظر آنها را با چیزی غیرمنتظره ای جلب کنید و روی احساسات سرمایه گذاری کنید.

مورد دیگر: محتوای ویروسی.

هر چیزی پتانسیل ویروسی شدن را دارد. آنچه که یک محتوا ویروسی را جدا می کند این است که پیامی روشن در محتوا وجود داشته باشد.

این جا چندین تاکتیک وجود دارد که به محتوا شما کمک خواهد نمود:

  • محتوا باید موجب تحریک احساسات شود: شوخ طبعی در اینجا واقعا به کار می آید، اما محتوا نباید به طرز وحشیانه ای برای انتقال ویروسی باشد.
  • به دنبال روش های جدید برای ارائه محتوا سنتی باشید. به عنوان مثال، من به تازگی یک فیلم درباره آموزش سئو دیدم که اغلب مطالبی را که در کتاب ها مشاهده می کردم را از طریق فیلم انتقال داد. این واقعا غیر منتظره بود و در آن از خلاقیت و جذابیت زیادی استفاده شده بود.
  • چیز های ساده را شگفت آور کنید: مثلا یک کمپین با جذاب نشان دادن احساست ماجراجویانه برای تبلیغ یک نوشیدنی روی احساسات مخاطبان خود تاثیر می گذارد.

تکنیک چهارم سئو | بهینه سازی جستجو های صوتی

جستجوی صوتی آخرین روش در جستجوهای اینترنتی است و هیچ نشانه ای از نابود شدن آن وجود ندارد.

در حقیقت، 20 درصد از جستجوهای تلفن همراه در گوگل در حال حاضر از طریق صدا ساخته شده است و پیش بینی شده است که تا سال 2020 50 درصد از تمام جستجوها از طریق صدا صورت می گیرد.

در حقیقت، 20 درصد از جستجوهای تلفن همراه در گوگل در حال حاضر از طریق صدا انجام شده است و پیش بینی می شود که تا سال 2020 پنجاه درصد از تمام جستجوها از طریق صدا صورت می گیرد.

بنابراین اگر شما قبلا نتوانسته اید، اکنون زمان مناسب برای ایجاد نگاهی جدی به بهینه سازی صوتی است.

اولین گام در انجام آن این است که تفاوت جستجوی صوتی از جستجوی سنتی را درک کنید. یکی از بزرگترین روش هایی است که پرس و جو در آن طراحی شده است، چیست؟ با جستجوی صوتی، پرس و جوها اغلب در فرم پرسش مطرح می شوند و تمایل بیشتری به گفتگو وجود دارد.

برای اطمینان از این که استراتژی خود را برای تغییر ها تنظیم می کنید، مهم است که بدانید چه افرادی به دنبال یافتن لیستی از پرس و جوهای جستجوی صوتی و بهینه سازی آنها هستند.

به عنوان مثال، 22 درصد از جستجوهای صوتی برای محتوا و اطلاعات محلی صورت می گیرد. این به این معناست که کسب و کارهای محلی یا افرادی که در حال انجام جستجوی محلی هستند، باید به صفحه «Google My Business» توجه کنند، و باید به سئو های محلی خود توجه کنند.

یکی دیگر از عوامل مهم یک بهینه سازی صوتی موفق، توانایی صفحه شما برای رسیدن به رتبه و موقعیت مناسب در گوگل است. در این جا چند نکته مهم وجود دارد که باید به آن ها توجه نمایید:

  • پاسخ مستقیم به یک سوال در بالای صفحه داشته باشید. گوگل اغلب مطالب برجسته خود را مستقیما از منبع بیرون می کشد، بنابراین داشتن متن کوتاهی از پاسخ در بالای صفحه شما احتمال این رتبه شما را بهتر کند، افزایش می دهد.
  • در مورد ساختن محتوا خود به طور ویژه دقت داشته باشید. از فرم های Q&A و FAQs برای پاسخ دادن به یک سوال خاص استفاده کنید.
  • از محتوا بلند استفاده کنید. مطالعات اخیر نشان داده است که صفحات با محتوای طولانی (چند هزار کلمه) بیشتر احتمال رتبه بندی بهتری را دارند.
  • جستجو کلید واژه ها: همانطور که همیشه، جستجو کلمات کلیدی برای جستجوگرها و رتبه بندی بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که شما دقیقا نوع پرس و جوهایی را که هدف قرار می دهید را می دانید. نه تنها اصطلاح اولیه، بلکه شرایط مرتبط نیز هدف قرار می دهید.
  • یک لیست از تمام سوالات را ایجاد کنید که کاربران به طور بالقوه می توانند در مورد صفحه شما سوال کنند. پاسخ به هر سوال در یک قالب مختصر می تواند به عنوان یک قطعه برجسته در نظر گرفته شود.

تفاوت سئو با بازاریابی اینترنتی

بعضی از افراد اغلب از من می پرسند: "آیا سئو همان بازاریابی اینترنتی است؟"

ساده ترین پاسخی که می توانم بگویم این است که سئو یکی از ابزارهای موجود در آژانس بازاریابی اینترنتی شما است.

این بازاریابی اینترنتی نیست، اما می تواند بخشی از کمپین بازاریابی اینترنتی شما باشد که معمولا شامل موارد دیگری مانند ارتقاء رسانه های اجتماعی، استراتژی محتوا و غیره می شود.

با این تکنیک های سئو شروع کنید

سئو تغییرات خود را در طی سال های اخیر تجربه کرده است. این که همیشه وب سایت شما در رتبه های برتر باشد، کار آسانی نیست. تکنیک های سئو که در بالا ذکر شد شما را برای رقابت حفظ می کنند و شما را برای موفقیت در سال 2018 آماده می کنند.

برگرفته از سایت ignitevisibility

منبع: طراحی سایت و سئو نوپرداز


علم نافع چیست؟

در نگاه اسلامی، علمی که نفع ندارد، مطلوب نیست؛ حتی بزرگان معصوم (ع) از این علم به خدای سبحان پناه برده اند. از رسول خدا (ص) روایت است که فرمود: اللهم اعوذبک من علم لاینفع. (1)و از علی (ع) روایت است که فرمود: «خیری نیست در دانشی که سود ندارد. » (2)

امام کاظم (ع) ماجرایی را از رسول خدا (ص) نقل کرده است که بسیار شایان توجه و تامل است. امام (ع) می فرماید:

دخل رسول الله (ص) المسجد فاذا جماعة قد اطافوا برجل. «ماهذا؟» فقیل: «علامة. » قال: «و ما العلامة؟» قالوا: «اعلم الناس بانساب العرب و وقائعها و ایام الجاهلیة و بالاشعار العربیة. » فقال النبی (ص) : «ذلک علم لایضر من جهله، و لاینفع من علمه. » (میزان الحکمة، ح 14114 به نقل از مالی صدوق، 220/13)

روزی رسول خدا (ص) به مسجد آمد. گروهی را دید که پیرامون مردی گرد آمده اند. پرسید: «این کسیت؟»

گفتند: «علامه است. » فرمود: «در چه چیز علامه است؟»

گفتند: «داناترین مردم به انساب

[94]
و وقایع عرب است و بیشتر از همه به روزهای مهم جاهلیت و اشعار عربی آگاه است. »

پیامبر (ص) فرمود: «این را اگر کسی نداند، زیان نمی کند و کسی که می داند، نفعی نمی برد. »

علم انساب برای نظام جاهلی عرب، که بر مدار روابط خویشی و عشیره ای سازمان می یافت، نفعی عظیم داشت و آن نظام بدون این علم استمرار نمی یافت؛ ولی اسلام نظام اجتماعی نوینی را بنیاد نهاد که بر اساس تبارنامه آسمانی و الهی انسان شکل می گرفت. اسلام همچنان که با نظام جاهلی عرب به ستیز پرداخت، با دانش ها و فنون و ابزارهایی نیز که به آن نظام خدمت می کرند، به مبارزه پرداخت. به همین دلیل، از علم الانساب، که بنیان های فرهنگی و نظام جاهلی را حفظ می کرد و به دیگران انتقال می داد، استقبال نکرد و آن را دانشی مفید ندانست.

ترویج علم الانساب در صدر اسلام نسبت های جاهلی را همچنان در یاد و خاطر مردم عرب زنده نگاه می داشت و ترک آن به مصداق «ان الباطل تموت بترک ذکره» موجب زوال آن فرهنگ می شد.

پیامبر اسلام (ص) علم الانساب را برای محیط اسلامی در روزهای نخستین، که اعراب هنوز با عواطف و روابط جاهلی مانوس بودند، دانشی بومی نمی دانست و دانش های دیگری را برای فرهنگ اسلامی ضروری و نافع می شمرد. رسول اکرم (ص) ضمن بیان این که علم دارای دامنه ای بلند است، آدمی را به بهره گیری از برترین و بهترین علوم توصیه می کند و می فرماید:

العلم اکثر من ان یحصی. فخذ من کل شی ء احسنه. (3)

علم افزون از آن است که به شمارش آید. پس هر دانشی را که بهتر است، فراگیرید.

[95]
علی (ع) نیز در روایتی برای باز نمودن این حقیقت، از زنبور عسل یاد می کند که بهترین اجزای گل را برمی گزیند و از آن دو چیز نفیس می سازد: یکی عسل که شفای آدمیان است و دیگر موم که مردم از آن نور می گیرند. (4)همچنین، امام کاظم (ع) درباره شایسته ترین علوم می فرماید:

اولی العلم بک ما لایصلح لک العمل الا به و اوجب العمل علیک ما انت مسؤول عن العمل به، و الزم العلم لک ما ذلک علی صلاح قبلک و اظهر لک فساده، و احمد العلم عاقبة مازاد فی عملک العاجل فلا تشتغلن بعلم ما لایضرک جهله و لاتفعلن عن علم ما یزید فی جهلک ترکه (5)

شایسته ترین علم برای تو آن است که عمل تو جز بدان اصلاح نشود، و واجب ترین عمل برای تو آن است که در برابرش از تو بازخواست می کنند و لازم ترین علم برای تو علمی است که قلب تو را به صلاح آورد و فساد قلب را برای تو آشکار سازد، و فرجام آن علمی نیک تر است که بر عمل دنیای تو بیفزاید. پس خود را به علمی مشغول مساز که ندانستن آن، زیانت نمی رساند و از علمی غافل مشو که ندانستن آن، بر نادانی ات می افزاید.

از نبی خاتم (ص) روایت است که فرمود:

العلم علمان: علم الادیان و علم الابدان

این روایت حتی اگر در مقام حصر مطلق نیز نباشد، باز هم از دو دسته علم با تایید و ترغیب یاد می کند: علم ابدان و علم ادیان. یکی به جنبه جسمانی انسان می پردازد و دیگری به بعد روحانی و معنوی او توجه دارد. یکی برای سلامت جسم است و دیگری سلامت روح است هر دو علم گرچه مهم و لازم اند، اما آن علم که سلامت جان و قلب را تامین می کند، در دیدگاه اسلام مهم تر است. در برخی روایات، معرفت نفس سودمندترین معرفت ها

[96]
دانسته شده و در برخی دیگر، توحید، ارزشمندترین گزاره شناخته شده است و در برخی دیگر، معرفت نفس با معرفت رب، قرین و همنشین شده است.

اسلام به موازات در هم شکستن مناسبات و روابط خونی و قبیله ای جاهلیت، به تحکیم مناسبات و روابط الهی انسان می پردازد و به دانشی که نسب نامه آسمانی آدمی را تبیین می کند، ارج می نهد. از این رو، معرفت نفس و توحید، در فرهنگ اسلامی، همان نقشی را دارند که علم الانساب در فرهنگ جاهلی عرب داشته است. توحید برای زاد بوم دینی آدمی، معرفتی نافع و ضروری است و علم الانساب نیز در جغرافیای فرهنگی جاهلیت عرب، علمی لازم و ضروری بوده است.

علم الانساب و توحید هر دو علم اند، ولی هر یک به اعتبار موضوع و متعلق خود، برای محیط اجتماعی و فرهنگی ویژه ای نقش کلیدی و ضروری دارند. هر محیط فرهنگی، در نظام اجتماعی خود، به دسته ای علوم نیازمند است و دیدگاه های مختلفی که از حقیقت و هویت علم دارد، در این داوری مشترکند؛ یعنی اگر ما از دیدگاه پوزیتیویسی نیز به علم بنگریم، باز هم خواهیم پذیرفت که علم دامنه ای بلند دارد و هر فرد و جامعه ای می تواند دانش متناسب با زاد و بوم خود را برگزیند. البته بومی شدن علم، به لحاظ موضوع، در برخی دیدگاه ها اهمیت بیشتری دارد.

1) میزان الحکمة، ج 5، 1400 - 4113 به نقل از الترغیب و الترهیب/1/124/1. 2) غررالحکم، ح 10913؛ میزان الحکمة، ح 14007؛ نهج البلاغه، کتاب 31. 3) کنزالفوائد، 2، 31؛ میزان الحکمة، ح 1412616. 4) نهج البلاغه، حکمت 338. 5) اعلام الدین، 305، میزان الحکمة، ح 14138.

طراحی اپلیکیشن تلفن همراه

اگر کمی با دقت به تبلیغات تلوزیونی ، سایت های اینترنتی و حتی بیلبردهای شهری نگاه کنیم ، همه و همه در مورد ابزاری صحبت میکنند که به ما کمک میکند به راحتی خدماتی را که در گذشته بصورت حضوری انجام میشد را بصورت یکپارچه و بعنوان یه آچار همه کاره از آن استفاده کنیم . نمونه های مانند برنامه های بانگداری هوشمند ،  نرم افزارهای پیام رسان ، نرم افزارهای خدمات شهری و بسیاری دیگر که میتوانید در اطراف خود به راحتی مشاهده کنید که به همه ی اینها در اصطلاح اپلیکیشن می گویند که هر کدام برای انجام کاری طراحی و ساخته شده اند .

 

اپلیکیشن چیست

اپلیکیشن چیست

اپلیکیشن چیست ؟

برای اینکه بندانیم اپلیکیشن چیست باید در مورد کاربرد آن و همچنین از موارد استفاده آن آگاه باشیم که در زیر به چند نمونه از مهمترین آنها اشاره میکنیم .
اپلیکیشن یا در اصطلاح امروزی که به “نرم افزار” در میان مردم معروف است ، کاربردهای مختلفی دارد ، مثلا اگر بخواید یک موسیقی را در کامپیوتر گوش دهید ، از نرم افزار Jet audio  و یا KmPlayer  استفاده میکنید یا اگر بخواهید از تصویر یا عکسی را ویرایش کنید ، قطعا به سراغ نرم افزار محبوب فوتوشاپ ( Photoshop  ) خواهید رفت و یا از همه مهم تر ، اگر بخواهید متن و یا سندی را تنظیم کنید به سراغ مجموعه Office  خواهید رفت .

به همه ی ابزارهایی که در بالا به آن اشاره کردیم ، اپلیکیشن یا نرم افزار می گویند که در تعریف آن میتوان به این جمله رسید :
اپلیکیشن ابزاری است که کاربر از آن برای انجام کار یا فرایندی خاص استفاده می نماید و هدف از تولید آن ، آسان نمودن فرایندهای سخت و دشوار و همچنین دسترسی سریع و آسان به ایزارهای مورد نیاز است .

 

اپلیکیشن موبایل چیست ؟

اپلیکیشن موبایل چیست ؟

اپلیکیشن موبایل چیست ؟

در بالا تعریفی از کلیت اپلیکیشن را ارائه کردیم ولی آیا این تعریف برای اپلیکیشن های موبایل هم صدق میکند ؟
بله ، در تلفن همراه هم می توان نمونه های جالبی از این ابزارها را مورد اشاره قرار داد که روزانه همه ی ما حداقل یکبار با آن برخورد داریم ، مثلا اپلیکیشن پیام رسان مانند تلگرام ، واتس آپ ، اپلیکیشن سروش و یا اپلیکیشن درخواست تاکسی مانند اسنپ ، تپسی و … که حتی نسخه بین المللی آن مانند اپلیکیشن Uber  که روزانه هزاران کاربر را جابجا میکند و از همه مهمتر ، اپلیکیشن های بانکی که فرایندهایی مانند پرداخت قبوض ، خرید شارژ ، انتقال وجه بین بانکی و بسیاری دیگر از کارها را میتوان در آنها انجام داد را میتوان مثال زد که همه ی این ابزارهای به کمک ما آمدند .

 

کاربرد اپلیکیشن در کسب و کار :

با توجه به توضیحات بالا ، قطعا موارد بسیاری به ذهن شما رسیده است که شاید از آنها استفاده کرده باشید و یا کمبود آنها را حس میکنید و ممکن است فکر کنید که “اگر این اپلیکیشن طراحی می شد ، کمک بزرگی به کسب و کار من می کرد ” !
اپلیکیشن ها به دو دسته تقسیم میشوند :
۱٫    اپلیکیشن موبایل یا تلفن همراه
۲٫    اپلیکیشن های دسکتاپ یا کامپیوترهای شخصی

 

اپلیکیشن های موفق در ایران

اپلیکیشن های موفق در ایران

نمونه های موفق طراحی اپلیکیشن موبایل :

بدیهی است که خواسته یا ناخواسته دنیا با سرعت به سمت و سوی موبایل و تکنولوژی های همراه به پیش می رود که در خوشبختانه جایگاه ویژه ای را بین مردم پیدا کرده است و همه روزه شاهد شکوفایی هرچه بیشتر اپلیکیشن های موبایل در این زمینه هستیم .
اپلیکیشن های موفقی همچون اسنپ ( اپلیکیشن درخواست تاکسی ) ، دیجی کالا ( اپلیکیشن فروشگاهی ) ، شیپور ( اپلیکیشن خرید و فروش کالای دسته دوم ) و نمونه های موفق دیگر که از این راه به درآمد های کلان رسیده و مجموعه ای بزرگ را تشکیل داده اند را می توان نام برد .

طراحی اپلیکیشن تلفن همراه چه نیازهایی را برآورده می کند ؟

هر اپلیکیشن با هدفی خاص و با توجه به بازار هدف خود طراحی و پایه ریزی می شود که ممکن است سیاست های کلان و دید بلند مدتی را دنبال نماید ، مثلا اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش لباس دارید ، قطعا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در این زمینه می توان کمک شایانی به رونق کسب و کار شما کند !
یا اگر مدیر یک رستوران هستید ، طراحی اپلیکیشن رستوران میتواند گزینه ی خوبی برای شما باشد تا بتوانید مشتریان خود را بطور ویژه سرویسدهی کنید ، مثلا فرض کنید کاربر با یک اپلیکیشن بتواند منو غذا شما را بصورت آپدیت شده ( بروزترین قیمت ) مشاهده کند و غذای مورد نظر خود را سفارش دهد !
اگر بخواهید میتوانید به مشتریان خود تخفیف بدهید و یا اصلا اگر کاربر بتواند پرداخت هزینه را بصورت آنلاین انجام دهد ، چقدر خوشایند خواهد بود ؟!!!

 

از مثالهای بالا ( اپلیکیشن رستوران ) میتوان برای کسب و کارهای دیگر نیز استفاده نمود و کاربردیترین شکل ممکن را برای آن متصور شد و در نهایت یک اپلیکیشن تمام عیار برای ارائه به مشتری نهایی خود داشته باشید و اینگونه کسب و کار خود را با کمترین هزینه رونق ببخشید .

 

آیا با یک سفارش طراحی اپلیکیشن میتوانم هم اپلیکیشن اندروید و هم اپلیکیشن IOS  را داشته باشم ؟

چرا که نه !
این افتخار ماست که  با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه طراحی اپلیکیشن بصورت هیبریدی هر دو اپلیکیشن را بصورت همزمان به شما ارائه خواهیم کرد تا شما بتوانید آن را به تمام سیستم عامل های هوشمند بازار ارائه نمایید و از این طریق بتوانید بازار خود را گسترش دهید .

 

 

هزینه طراحی اپلیکیشن چقدر است ؟

همانطور که میدانید ، طراحی اپلیکیشن با هدفی خاص و برای دسته ای خاص از افراد طراحی می شود تا کاری را انجام دهد .
هزینه طراحی اپلیکیشن نیز بر اساس این نیازها و این قابلیت های برآورد خواهد شد و در نگاه اول نمی توان برای اپلیکیشن ها قیمتی در نظر گرفت و باید نیازسنجی و برآورد زمانی گردد و در نهایت قیمت طراحی اپلیکیشن مورد نظر شما اعلام گردد. ما در کنار شما هستیم تا با مناسب ترین قیمت به بهترین نتیجه ممکن دست یابید و از اپلیکیشنی حرفه ای استفاده نمایید.

 

 

پشتیبانی پس از طراحی اپلیکیشن

پشتیبانی پس از طراحی اپلیکیشن

پشتیبانی از اپلیکیشن موبایل پس از طراحی چگونه است ؟

ما می دانیم که کارفرما ( شما ) با تکیه بر دانش طراحی و برنامه نویسی ، مجری مورد نظر خود را انتخاب می کند که بر اساس همین اعتماد ، توقع پشتیبانی فنی از اپلیکیشن را انتظار دارد و می بایست بصورت تمام و کمال صورت پذیرد .
تیم طراحی اپلیکیشن وب افرا با توجه به دانش فنی بالا و تیم باتجربه خود این تظمین را به شما می دهد که پس از طراحی اپلیکیشن تلفن همراه شما ، به مدت یک سال بصورت مداوم یاریگر شما باشد و در تمامی مراحل در کنار شما بماند تا هدف شما از این سرمایه گذاری را محقق نماید .

 

 

چگونه میتواند اپلیکیشن تلفن همراه خود را سفارش دهم ؟

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم ، برای طراحی یک اپلیکیشن باید نیازسنجی در مورد آن بوجود آیند تا بهترین پیشنهاد را به شما ارائه نماییم که این مورد می تواند بصورت تلفنی و یا مراجعه حضوری انجام پذیرد .

همه چیز طراحی اپلیکیشن موبایل

در مورد اینکه اپلیکیشن (application) چیست و یا اینکه معنی اپلیکیشن چه می باشد باید بگوییم که در وقع اکثر نرم‌افزارهایی که ما به طور روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنیم شامل این تعریف می‌شوند و فقط نرم‌افزارهای سیستم مانند سیستم عامل و یا زبان‌های برنامه نویسی جزء اپلیکیشن‌ها محسوب نمی‌شوند.


اپلیکیشن موبایل چیست

اپلیکیشن موبایل چیست
اپلیکیشن موبایل چیست

اپلیکیشن موبایل چیست

ممکن است شما برای انجام یک عمل خاص بر روی سیستم نیاز به یک نرم افزار برای اینکار داشته باشید. مثلا شما ممکن است بخواهید بر روی یک عکس ویرایش خاصی را انجام دهید. برای این کار باید از اپلیکیشن فتوشاپ استفاده نمائید. و یا ممکن است برای مرور صفحات اینترنتی نیاز به یک اپلیکیشن مرورگر داشته باشید. برای اینکار می توانید از اپلیکیشن کروم یا اپلیکیشن فایرفاکس استفاده نمائید. در صورتی که بخواهید به تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی بپردازید می توانید از اپلیکیشن kmplayer استفاده کنید. همچنین برای تایپ متون و امور اداری می توانید از اپلیکیشن office استفاده نمائید.


توجیح و توضیح -اپلیکیشن موبایل چیست

اپلیکیشن موبایل چیست – نرم افزارها و اپلیکیشن های دیگری نیز وجود دارند که بسته به نیاز کاربران تهیه شده اند و می توانند پاسخگوی هر نیازی باشند. منتهی با توجه به اینکه ممکن است این اپلیکیشن ها برای سیستم عامل های متفاوتی ارائه شوند توسعه دهندگان نرم افزار سعی میکنند تا حد امکان یک اپلیکیشن را برای سیستم عامل ها و دستگاه های دیجیتال مختلف ارائه نمایند. برای برای مثال یک اپلیکیشن مرورگر اینترنت ممکن است هم برای دستگاه های PC ارائه شود، هم برای استفاده در تبلت این اپلیکیشن ارائه گردد و هم ممکن است طراحی اپلیکیشن موبایل صورت پذیرد. برای مثال اپلیکیشن کروم که یک اپلیکیشن مرور اینترنت می باشد هم بر روی PC موجود می باشد، هم برای استفاده بر روی تبلت این اپلیکیشن پیاده سازی شده است و هم می توانید از این اپلیکیشن بر روی موبایل استفاده کنید.


تبلت ها و موبایل های هوشمند (smart) -اپلیکیشن موبایل چیست؟

تبلت ها و موبایل های هوشمند (smart) هم مانند هر کامپیوتری دارای نرم افزارها و برنامه های کاربردی متنوع و مختلف هستند. در بازار نرم افزارهای موبایل و گوشی همراه، واژه ”اپلیکیشن” یا به طور مختصر App بیشتر از واژه نرم افزار جا افتاده است و این اصطلاح همان معنای نرم افزار کاربردی را می دهد که همان اپلیکیشن موبایل یا نرم افزار موبایل به آن گفته می شود.



تعریف کامل اپلیکیشن موبایل چیست؟

اپلیکیشن‌ موبایل عبارت‌است از از نرم افزارهایی که ارتباط مستقیم با پردازنده‎های سیستم عامل گوشی همراه دارند و مستقیماً درخواست‎های کاربران را انجام می‌دهند. اپلیکیشن ها در موبایل به صورت مستقیم دستوری را انجام می‌دهند که کاملاً برای کاربران ملموس و قابل رؤیت است. اگر بخواهیم در مورد اپلیکیشن موبایل مثالی را بزنیم باید بگوئیم به کلیه نرم افزارهای گوشی که کاربر توسط آنها به اجرای فرمانی در گوشی می پردازد اپلیکیشن نام دارد.


مثال یک اپلیکیشن موبایل بانکی

برای مثال شما ممکن است برای فعالیت های مالی بسته به حساب بانکی خود ممکن است از اپلیکیشن موبایل بانک ملت، اپلیکیشن موبایل بانک پاسارگاد، اپلیکیشن موبایل بانک ملی، اپلیکیشن موبایل بانک سامان، اپلیکیشن موبایل بانک اقتصاد نوین، اپلیکیشن موبایل بانک سپه، اپلیکیشن موبایل بانک آینده و یا غیره استفاده نمائید.


ابزارهای مختلف تلفن همراه

ممکن است شما در طول روز به استفاده از ابزارهای دیگری در گوشی همراه خود بپردازید. برای مثال ممکن است برای دنبال کردن رویدادهای ورزشی از اپلیکیشن موبایل شبکه سه استفاده کنید و یا برای دنبال کردن برنامه های تلویزیونی ممکن است از اپلیکیشن اندروید پخش زنده استفاده نمائید. همچنین برخی کاربران که از طریق فروشگاه اینترنتی به خرید میپردازند ممکن است از اپلیکیشن سایت های مانند اپلیکیشن موبایل دیجی کالا و یا اپلیکیشن موبایل بامیلو استفاده نمایند.



کاربرد برای دو سیستم عامل pc و Android

اپلیکیشن موبایل چیست –  مثال ممکن است اپلیکیشن بازی خاصی هم برای PC ارائه شود و هم به صورت اپلیکیشن موبایل ارائه گردد که در این صورت توسعه دهنده نرم افزار سعی میکند این بازی را بر پایه دستگاه های دیجیتال تولید نماید. برای مثال اپلیکیشن م وبایل clash of clans از مواردی است که برای انجام بازی برنامه نویسی شده است. یا بازی angry birds یکی دیگر از موارد اپلیکیشن موبایل می باشد. تمامی این ابزارها که در دسترس شما قرار گرفته اند اپلیکیشن موبایل نام دارند که ممکن است براساس نوع سیستم عامل یک گوشی همراه، برای اجرا نیازمند بستر و سیستم عامل مورد نیاز خود باشند مربوط به خود باشند.



توجیح انواع اپلیکیشن موبایل

یک اپلیکیشن موبایل ممکن است بر پایه سیستم عامل اندروید باشد که به در این حالت به این نرم افزار اصطلاحاً اپلیکیشن اندروید می گویند. یا ممکن است سیستم عالی که این نرم افزار را مدیریت میکند برپایه IOS باشد که در این حالت به آن اپلیکیشن IOS یا اپلیکیشن اپل می گویند. برای دیگر سیستم عامل ها همانند ویندوز فون، بلک بری، جاوا، سیمبین و غیره نیز اپلیکیشن هایی بسته به نوع بستر سیستم عامل طراحی شده است.



توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل

توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل، همانطور که سعی کرده اند براساس دستگاه های مختلف ورژن های متفاوتی از نرم افزار را ارائه دهند، برای سیستم عامل های مختلفی که ممکن است بر روی موبایل به کار رود نیز سعی میکنند به ساخت و طراحی ورژن های مختلفی از یک اپلیکیشن موبایل بپردازند.اپلیکیشن موبایل چیست


معرفی سیستم عامل اندروید:

در ماه ژوئیه سال ۲۰۰۵ گوگل شرکت اندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا را خرید. شرکت کوچک اندروید که توسط اندی روبین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت پایه‌گذاری شده بود، در زمینه تولید اپلیکیشن و برنامه‌های کاربردی برای موبایل فعالیت می‌کرد. اندی روبین مدیر ارشد اجرایی این شرکت پس از پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌مقام مدیریت مهندسی این شرکت و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد.اپلیکیشن موبایل چیست


روبین را پایه‌گذار اندروید

روبین را پایه‌گذار اندروید است. چرا که وی علاوه بر اینکه ایده تولید اندروید را در شرکت کوچک خود پرورش داد، در سمت مدیر این پروژه در شرکت گوگل توانست ایده خود را پیاده‌سازی کند و سیستم عامل اندروید را با نام شرکت کوچک پیشین خود روانه بازار نماید.اپلیکیشن موبایل چیست


تیم اندروید به رهبری روبین فعالیت خود راآغاز کرد

تیم اندروید به رهبری روبین فعالیت خود را برای تولید پلتفرم موبایل مبتنی بر کرنل لینوکس آغاز کردند. درز اخباری از فعالیت‌های این تیم به خارج از گوگل، سبب بروز شایعاتی مبنی بر تمایل گوگل به تولید تلفن همراه در اواخر سال ۲۰۰۶ گردید. این شایعات زمانی بیشتر قوت گرفت که در سپتامبر ۲۰۰۷ نشریه اینفورمیشن و یک در گزارشی خبر از ثبت چندین حق امتیاز و اختراع در حوزه تلفن همراه توسط گوگل داد.اپلیکیشن موبایل چیست



سیستم عامل آندروید و هسته سیستم عامل لینوکس

این سیستم عامل بر اساس هسته سیستم عامل لینوکس توسعه یافته است. در واقع مدیریت و بهینه سازی حافظه، ارتباط با سخت افزار و سرویس های سیستم، امنیت، مدیریت پردازش ها و مدیریت منابع دستگاه موبایل را هسته لینوکس انجام می دهد و اندروید فقط لایه ایست که ارتباط میان کاربر و سیستم عامل را برقرار می کند. این لایه نرم افزاری بوسیله جاوا پیاده سازی شده است و به همین علت قادر به اجرای کدهای Native نخواهد بود. اندروید همانند لینوکس اوپن سورس خواهد بود و توسعه دهندگان بیشماری بر روی آن کار می کنند.



چگونه و با چه کسی شروع کنیم

Android به زبان ساده سیستم عاملی است برای دستگاه های موبایل و گوشی های هوشمند که توسط بیش از ۳۰ کمپانی معروف پشتیبانی می شود. اندروید اوپن سورس است و توسعه دهندگان می توانند با استفاده از Android SDK انواع اپلیکیشن اندروید را برای این سیستم عامل بنویسند. در واقع اندروید بستری را فراهم می کند تا برنامه نویسان اپلیکیشن اندروید بتوانند هرچه سریعتر و بهتر برنامه هایی بسازند که از تمام ویژگی های یک گوشی هوشمند استفاده کند.



اندروید به معنای واقعی “ باز” (Open) است

اندروید به معنای واقعی “ باز” (Open) است، یعنی برنامه نویس می تواند از تمام قدرت یک تلفن همراه استفاده کند. اندروید امکان استفاده از توابع داخلی گوشی موبایل همچون شماره گیری، فرستادن SMS یا استفاده از دوربین گوشی را به برنامه نویسان می دهد تا بتوانند اپلیکیشن اندروید قدرتمند و کاربردی برای کاربران بسازند.اپلیکیشن موبایل چیست


تعریف کوتاه –فروشگاه های آندروید

اپلیکیشن اندروید یا همان نرم افزار موبایل اندروید ابزاری است که توسط آن کاربر می تواند فعالیت های مورد نیاز خود را بسته به کاربری این اپلیکیشن انجام دهد.برای دانلود اپلیکیشن موبایل بسته به بستر آن فروشگاه هایی وجود دارد که شما می توانید این ابزارها را از این فروشگاه ها دانلود نمائید. برای دانلود اپلیکیشن اندروید شما می توانید از طریق فروشگاه اپلیکیشن اندروید گوگل یا اصطلاحا Play Store اقدام به دانلود این نرم افزارهای اندروید نمائید. این اپلیکیشن های اندروید ممکن است بسته به نظر سازنده به صورت رایگان و یا به صورت پولی ارائه شوند.اپلیکیشن موبایل چیست اپلیکیشن موبایل چیست



درباره فروشگاه قدرتمند آندروید بازار

یکی دیگر از مکان هایی که می توانید در آن اقدام به دانلود اپلیکیشن اندروید نمائید “اپلیکیشن اندروید بازار” است. این اپلیکیشن اندروید ایرانی بوده و از زبان فارسی پشتیبانی می کند و از آنجا که در Play Store ممکن است همه ابزارهای ایرانی و فارسی موجود نباشند شما میتوانید از طریق این نرم افزار به دانلود اپلیکیشن های اندروید مختلف و متفاوت در هر زمینه ای که نیاز دارید بپردازید. برای مثال در بازار، امکان دانلود اپلیکیشن اندروید از جمله اپلیکیشن اندروید بانک ها، اپلیکیشن اندروید اوقات شرعی، اپلیکیشن اندروید بورس، اپلیکیشن اندروید پزشکی، اپلیکیشن اندروید تقویم شمسی، اپلیکیشن اندروید تلگرام و وایبر و واتساپ، اپلیکیشن اندروید اینستاگرام و غیره وجود دارد.



در مورد کافه بازاربیشتر بدانید

حتی در صورتی که شما بخواهید اطلاعاتی را از شهر خودتان در دسترس داشته باشید ممکن است بتوانید در اپلیکیشن اندروید بازار به دانلود آنها اقدام کنید. برای مثال از موارد طراحی اپلیکیشن موبایل در مشهد نرم افزارهایی در بازار وجود دارد که می توانید از طریق این صفحه اطلاعاتی در مورد آن ها کسب کنید، اما اگر بخواهیم در برخی از طراحی اپلیکیشن موبایل مشهد را نام ببریم می توان به اپلیکیشن اندروید نقشه همراه مشهد، اپلیکیشن موبایل مشهد گردی، اپلیکیشن اندروید نقشه آفلاین مشهد، اپلیکیشن موبایل مشهد رویداد، اپلیکیشن اندروید شهرنمای مشهد، اپلیکیشن اندروید اتوبوس های مشهد، اپلیکیشن موبایل مشهد آهن و همچنین اپلیکیشن اندروید مشهد پزشک اشاره کرد.



از یک کمپانی خوب و نامی برای عملی کردن ایده خود استفاده کنید

ممکن است شما قصد داشته باشید برای ایده خود و یا فعالیت شرکت خود، اپلیکیشن اندروید طراحی کنید. در صورتی تصمیم به سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید و فروشگاه اندروید دارید می توانید اینکار را به یک شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید و موبایل بسپارید تا این شرکت پس از بررسی ایده یا سفارش طراحی اپلیکیشن اندروید و موبایل شما هزینه و قیمت و تعرفه ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و موبایل مربوطه را به شما اطلاع رسانی نماید تا در صورت تمایل سفارش طراحی اپلیکیشن اندروید یا موبایل خود را به آن شرکت بسپارید.

بهترین سایت های آموزش طراحی وب سایت

در این مقاله قصد داریم چند مورد از وب سایت های معتبر و قابل اعتماد، برای آموزش طراحی وب سایت را نام ببریم و مختصر توضیحی در رابطه با آن ها بیان کنیم. طراحی وب، حتی برای طراحان وب حرفه ای فرایند دلهره دار است. اما نگران نباشید. منابع آموزشی طراحی وب سایت زیادی موجود می باشد که شما را از این نگرانی ها در خواهد آورد.

بهترین سایت های آموزش طراحی وب سایت کدام اند؟

اکثر این آموزش ها رایگان هستند اما برخی از آن ها نیازمند پرداخت هزینه است. برخی از آن ها آموزش را از طریق ویدئو و برخی دیگر از طریق متن ارائه می دهند.

منابعی که ما در این مقاله آورده ایم همگی معتبر هستند و از متخصصان پیشرو در حوزه طراحی وب استفاده کرده اند. اکثر این منابع، آموزش را از ابتدایی ترین سطح تا سطح پیشرفته ارائه داده اند.

 

منبع اول)  W3Schools

این سایت در نگاه اول ممکن است که خشک به نظر آید ولی اگر شما به دنبال یک آموزش به زبان ساده و کامل از مقدماتی به پیشرفته هستید، این سایت بهترین گزینه است. با آموزش های موجود در این سایت، شما تغییرات محسوسی را در یادگیری خود احساس خواهید کرد. البته انتقاداتی هم بر این سایت وارد هست اما برای کسانی که کاملا با کد HTML، CSS و جاوا اسکریپت آشنا نیستند، بهترین سایت برای آموزش آن هاست.

بهترین سایت های آموزش طراحی وب سایت

منبع دوم) Opera Web Standard Curriculum ( برنامه آموزشی استاندارد اپرا  Web)

افراد متخصصی که در مرورگر Opera  کار می کنند، این منبع رایگان و جامع را ایجاد کرده اند و مبانی طراحی وب و استاندارد های وب را آموزش می دهند.

 

منبع سوم) Google Code University ( دانشگاه گوگل کد )

یک منبع بسیار مناسب برای مبتدیان، آموزش های گوگل است که درس هایی از  HTML ، CSS  و جاوا اسکریپت را در فایل های ویدئویی توسط مربیان حرفه ای گوگل آموزش می دهد.

بهترین سایت های آموزش طراحی وب سایت

منبع چهارم )  Treehouse

Treehouse یک سرویس مبتنی بر ویدئو است، که طراحی وب و HTML و  CSS(از جمله HTML5 و جاوا اسکریپت) را در قالب ویدئو ها آموزش می دهد. در این سایت در هر زمینه ای از طراحی سایت، مطالب آموزشی به صورت حرفه ای وجود دارد. استفاده از این سایت نیاز به پرداخت هزینه دارد اما آموزش ها کاملا حرفه ای هستند. بنابراین اگر شما انگیزه بیشتری برای یادگیری دارید، این یک سایت عالی برای یادگیری است.

 

منبع پنجم)  Lynda.com

این سایت هم مثل سایت قبلی، آموزش های گسترده ای در زمینه طراحی وب را در قالب ویدئو ارائه می دهد. این سایت در سال ۱۹۹۵ راه اندازی شده است و از آن زمان تاکنون کتاب ها، فیلم ها و مستندات زیادی را تولید کرده است. این سایت یک منبع معتبر و رایگان برای یادگیری طراحی وب حرفه ای است.

 

منبع ششم)  Mozilla School of  Webcraft ( دانشکده وب سایت موزیلا )

در این سایت مجموعه ای از آموزش های رایگان در زمینه طراحی وب از جمله  CSS، PHP و HTML. وجود دارد. هم چنین آزمون هایی برای سنجش میزان یادگیری شما در زمینه طراحی وب دارد که شما را با چالش هایی رو به رو می سازد که باعث می شود به نحو احسن مطالب را بیاموزید.

بهترین سایت های آموزش طراحی وب سایت

منبع هفتم)  مجله Smashing

این منبع در واقع مجله به معنای چاپ سنتی نیست. Smashing Magazine  یک وبلاگی غنی از  آموزش جنبه های مختلف فرآیند طراحی وب است.

 

منبع هشتم)  Codecademy

Codecademy  خود را به عنوان “ساده ترین راه برای یادگیری نحوه کد گذاری” معرفی می کند و دارای شهرت زیادی در جامعه طراحی وب است. منابعی از آموزش های رایگان طراحی وب به شیوه ای جذاب ارائه می شود، که ابتدایی ترین مراحل تا پیشرفته ترین مراحل را شامل می شود. این سایت هم چنین در شبکه های اجتماعی نیز فعالیت می کند، و شما در آن جا می توانید از اساتید و کاربران سوالات خود را بپرسید.

 

منبع نهم)  Webdesigntuts+

در این سایت، طیف گسترده ای از آموزش رایگان طراحی وب در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 

منبع دهم) Code School ( مدرسه کد )

رویکرد این منبع، آموزش طراحی وب با استفاده از ویدئو های آموزشی به همراه تمرین های موجود در سایت برای فراگیران است. اما این سایت رایگان نیست، با این حال مطالب بسیار خوبی را به همراه تمرین هایی که دارد به فراگیران آموزش می دهد. هزینه این سایت ماهانه ۲۵ دلار است.

 

منبع یازدهم)  CSS-Tricks

CSS-Tricks  یک وبلاگ است که در بین طراحان حرفه ای وب بسیار محبوب است. این منبع درخشان به طور مداوم آموزش های خود را به روز رسانی می کند و تمامی نکات، آموزش ها، و درس های ویدیویی در این وبلاگ رایگان است. لذا اگر می خواهید از آخرین آموزش ها در زمینه طراحی وب برخوردار شوید، این منبع را انتخاب کنید.

 

منبع دوازدهم)  Sitepoint

شرکت Sitepoint استرالیا، آموزش های فوق العاده ای را در سایت خود به صورت رایگان ارائه می دهد. اکثر این آموزش ها برای طراحان حرفه ای می باشد ولی برخی از مقدمات مفید برای طراحان وب مبتدی نیز وجود دارد، مانند  HTML و CSS .

بهترین سایت های آموزش طراحی وب سایت

منبع سیزدهم)  Udacity

اگر به دنبال یادگیری زود هنگام طراحی وب هستید، Udacity  تنها در هفت هفته این را به شما آموزش خواهد داد. به علاوه در این سایت می توانید چگونگی ساخت یک موتور جستجو مانند گوگل را بیاموزید. همه این آموزش ها رایگان بوده و توسط اساتیدی از استنفورد و دانشگاه ویرجینیا آموزش داده می شوند.

 

منبع چهاردهم) Code Racer

در این منبع آموزش هایی می بینید که می توانید به راحتی با رقبای خود رقابت کرده و از آن ها پیشی بگیرید. مهارت های اساسی را در کنار مهارت های حرفه ای در این منبع غنی یاد خواهید گرفت.

 

منبع پانزدهم)   Stackoverflow

این سایت در واقع یک گرد همایی از انجمن سوال و جواب درباره مسائل مربوط به یادگیری طراحی وب است. در این جا مطالب پشت سر هم آموزش داده نمی شود ولی یک منبع بسیار خوب برای پاسخ به برخی از سوالات در زمینه طراحی وب می باشد. درخشان ترین ذهن ها در زمینه طراحی وب، در این مجموعه گرد هم آمده اند تا به سوالات مختلف پاسخ دهند.

 

منبع شانزدهم)  LearnToProgram.tv

یک منبع بسیار عالی برای کسانی که می خواهند یک دوره حرفه ای از یادگیری طراحی وب را به صورت کوتاه و سریع بگذرانند سایت LearnToProgram.tv است. این سایت با استفاده از سخنرانی های سریع، نمونه های کد و تمرینات آزمایشگاهی، شما را با HTML5، CSS و جاوااسکریپت آشنا می کند، و تکنیک های استفاده شده توسط طراحان حرفه ای وب را آموزش می دهد.

بهترین سایت های آموزش طراحی وب سایت

برگرفته از creativebloq