شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت، طراحی وب سایت

شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت، طراحی وب سایت

معرفی 10 سایت ساز رایگان ایرانی

در این زمانه با توجه به گستردگی شبکه اینترنت و نیاز مردم به داشتن سایت در جهان اقدام به تولید سایت سازهایی جهت راحتی طراحی سایت شده است. از جمله سایت های معتبری که در این زمینه فعالیت دارند می توان به سایت های ووردپرس و جوملا اشاره کرد که میزان بسیار زیادی از سایت های دنیا با این دو سی ام اس آماده ساخته شده اند. در ایران به علت عدم آشنایی کاربران به زبان انگلیسی نمی توان از امکانات کامل این دو سایت خارجی استفاده کرد و تولید محتوا در این دو سایت سخت و حتما نیاز به دانش فنی دارد. به همین علت برخی شرکت ها اقدام به ساخت سایت ساز در ایران و ارائه آن به مردم محترم ایران نموده اند. در اینجا قصد داریم ده سایت ساز ایرانی که در کشور فعالیت دارند را معرفی کنیم. هر کدام از این سایت ساز ها دارای ویژگیهای منحصر به فردی می باشد که در زیر به بررسی برخی از این ویژگی ها می پردازیم:


1-سایت ساز کاج

در حال حاضر ویرایش پنجم این سایت ساز موجود می باشد که هدف خود را بر روی سادگی کار کردن در پنل ادمین و تنوع در طرح های سایت قرار داده است. بخش طراحی سایت بصورت درگ اند دراپ بوده بدین صورت که کاربر می تواند ماژولهای خود را گرفته و در هر بخشی از سایت که دوست دارد رها کند و با سلیقه خود یک سایت خوب را برای خود طراحی نماید. همچین ماژولار بودن این سایت ساز کمک می کند که ماژولهای بسیار متنوعی در اختیار کاربران قرار گیرد و در هر زمان که لازم بود ماژولهای بیشتری به سایت ساز کاج اضافه گردد. همچین این سایت ساز 100 قالب سایت از پیش آماده دارد که موجب می شود قشر وسیعی از کاربران را پوشش دهد. تمامی این قالب ها ریسپانسیو (واکنش گرا) بوده و قابلیت نمایش در اسمارت فون ها را دارا می باشد.


2-سایت ساز پوپش.

شعار این شرکت در کمتر از 5 دقیقه سایت خود را تحویل بگیرید است. این سایت ساز نیز بصورت درگ اند دراپ بوده و می توانید محل قرار گیری فقط متن ها و تصاویر خود را خودتان تعیین کنید. قالبهای این سایت ساز در حدود 35 قالب می باشد و این قالبها ریسپانسیو نبوده که برای سال 95 مناسب نیست.


3-سایت ساز پرتال

این سایت ساز در حدود 20 قالب برای مشتریان خود آماده کرده که همگی ریسپانسیو بوده که مشتریان می توانند از بین آنها قالب خود را انتخاب کنند. این سایت ساز امکانات خوبی را برای کاربران خود محیا کرده است که نیاز کاربران را بر آورده می کند.


4-سایت ساز sitesaz.ir

از نظر تنوع قالب خیلی خوب عمل کرده و بالای 450 قالب در اختیار کاربران خود قرار داده است. دموی آنلاینی از قالبها در سایت مشاهده نشد که بتوان ریسپانسیو بودن یا نبودن آنها بررسی شود. خود سایت اصلی شرکت ریسپانسیو نمی باشد. نرم افزار سایت ساز در حال حاضر دارای دو نسخه 1.7 و 1.8 می باشد. این سایت ساز بصورت چند زبانه می باشد.


5-نوین سایت ساز

شعار این شرکت هم سایت خود را در 5 دقیقه بسازید می باشد. تعداد قالب های این سایت ساز در حدود 9 قالب می باشد که از نظر تنوع بسیار کم بود و بعضی از نمونه کارهای این شرکت ریسپانسیو و بعضی دیگر ریسپانسیو نمی باشد. این شرکت 14 روز تست رایگان به کاربران خود ارائه داده است.


6-ایران سایت ساز

از نظر امکانات این سایت ساز امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. بر روی سایت شرکت نمونه قالبهای آماده که کاربران بتوانند انتخاب کنند موجود نمی باشد. تعدادی از نمونه کارهای انجام شده موجود بوده که ریسپانسیو است ولی سایت اصلی شرکت ریسپانسیو تیست.


7-سایت ساز سی فایو

شعار این شرکت از میان 100 قالب حرفه ای، همین حالا رایگان وب سایت خود را راه اندازی کنید است. این زمان رایگان 48 ساعت می باشد که بعد از آن باید مبلغ سایت را پرداخت نموده و نسخه خود را کامل نمایید. تعداد قالبهای این سایت ساز بیش از 90 قالب که ریسپانسیو بود و تنوع بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. امکانات این سایت ساز در سایت شرکت به خوبی مشخص نمی باشد و فقط تعداد کمی از امکانات مشخص بوده است.


8-سایت ساز کاموا

شعار این شرکت در کمتر از 20 دقیقه سایت خود بسازید است. 14 روز سایت را رایگان در اختیار شما قرار می دهد. تعداد قالب های این شرکت در حدود 20 قالب می باشد که همگی واکنشرا و ریسپانسیو بوده.


9-سایت ساز پورتال ساز

این سایت ساز دارای 50 قالب می باشد که تمای قالبها از یک فرمت استفاده شده و بیشترین تغییر در رنگ بندی آن می باشد. بخاطر نبودن دموی آنلاین ریسپانسیو بودن این قالبها مشخص نمی باشد اما نمونه کارهای این شرکت ریسپانسیو نمی باشد.


10-  سایت ساز زرین

این شرکت تنوع بسیار زیادی در زمینه های مختلف سایت ایجاد کرده است. و بیشترین تکیه این شرکت بر روی فروش سایت های آماده مختلف می باشد.


خب این سایت ساز ها به شما کمک می کنند که یک طراحی سایت رایگان داشته باشید ولی در نظر بگیرید که به منظور امنیت بالای سایت هیچ گاه سایت های آماد به سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت نمی رسند چرا که طراحی سایت حرفه ای توسط تیم متخصص طراحی سایت به شما یک سایت اختصاصی تحویل می دهد که مختص شماست و دارای امنیت بالا می باشد.


برگرفته از سایت : pineportal.com

شرکت طراحی سایت در قم

طراحی سایت در قم و یا طراحی سایت در تهران مهم نیست، مهم این است که با یک طراح سایت حرفه ای بتوانیم کسب و کار خود را رونق دهیم و یک سایت حرفه ای داشته باشیم که همانند ویترین ما عمل کند.


به طور خلاصه هنگامی که از وب سایت صحبت به میان می اید در واقع بازاریابی آنلاین با ارائه خدمات و نمایش کسب و کار است که حرف اول را می زند باید بدانیم که داشتن یک وب سایت الزامیست اما کافی نیست برای داشتن یک وب سایت مفید برای کسب وکار خود در ابتدا باید تولید محتوا ی مناسب  همراه با نیاز روز مخاطب سایت را مد نظر قرار دهید.سپس صفحات محتوای خود را به موتورهای جستجو معرفی کنید در واقع شما با یک هزینه بسیار پایین در عرصه تبلیغات  خدمات خود را به صورت مادام العمر معرفی می نمایید .هم چنین باید گفت وب سایت شب و روز نمی شناسد مثل یک بازار شبانه روزیست که برای شما سود آور است و از تمام ساعات شبانه روز برای کمک به  مارکتیگ شما استفاده می کند هم چنین وب سایت برای  مارکتیگ ها یک اعتبار نیز محسوب می شود که کسب و کار شما را رونق می دهد.



مطالعه بیشتر:

سئو و بهینه سازی وب سایت

 


 

یکی از نقاط ضعف طراحان سایت این است که بیشتر به زیبا سازی سایت میپردازند تا رعایت بهینه سازی و الگوریتمهای موتورهای جستجوگر مثل گوگل برای همین است که میلیون ها سایت در محیط مجازی وجود دارد ولی تعداد محدودی فقط در سرچ موتورهای جستجوگر مثل گوگل وجود دارد.



 


مراحل طراحی سایت حرفه ای توسط شرکت طراحی سایت در قم


  • امکان سنجی نیاز مخاطبان وب سایت و بررسی رقبای داخلی و خارجی
  • درآوردن نقشه سایت یا لایوت اولیه از امکانات سایت
  • طراحی قالب گرافیکی سایت
  • تهیه لایوت برای صفحات داخلی و شبیه سازی آن با استفاده از نرم افزار
  • طراحی گرافیکی کلیه زیر صفحات اصلی سایت
  • HTML صفحات سایت بر اساس آخرین متدهای روز
  • تحلیل و پیاده سازی بانکهای اطلاعاتی
  •  برنامه نویسی اختصاصی سایت بر اساس نیاز مشتری
  •  آزمایش وب سایت و رفع باگ ها و نقایص احتمالی
  •  بارگزاری نسخه آزمایشی وب سایت تا تایید مشتری
  •  نصب پکیج های آماری، نصب نقشه سایت XML، نصب Robot
  •  آنالیز کلمات کلیدی توسط ابزارهای گوگل
  •  بررسی آمارها پس از بارگزاری، جهت رسیدن به بهترین نتیجه در گوگل
  •  پشتیبانی وب سایت در دوره گارانتی
  •  آموزش کار با پنل وب سایت
  •  مشاوره تبلیغات برای بهترین بازخورد کسب و کار شما
  •  آنالیز رقبای کسب و کار شما
  •  ارائه نکات کلیدی رشد کسب و کار و افزایش رتبه سایت شما

شرکت طراحی سایت در قم

نوپرداز یکی ز شرکت های طراحی سایت در قم می باشد که کار خود را با یک تیم طراحی سایت حرفه ای آغاز کرده است.
این شرکت دارای سابقه بسیار مفید در زمینه طراحی سایت می باشد که موادر زیر از تجربیات این شرکت می باشد :
طراحی سایت رزرو آنلاین بلیط اتوبوس

نوپرداز علاوه بر این خدمات که در قسمت بالاذکر شد دارای نمونه کارهای متعدد می باشد که از بخش نمونه کارهای طراحی سایت نوپرداز می توانید پروژه های انجام شده توط این شرکت را مورد بررسی قرار دهید.

نوپرداز آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه طراح سایت و اپلیکیشن موبایل به شما عزیزان می باشد. با نوپرداز در ارتباط باشید


برای توسعه وب سایت چه کارهایی باید انجام بدیم؟

به عملکرد هایی که گسترش و توسعه وب سایت شما در دنیای اینترنت یا سایر شبکه ها را در پی داشته باشند، توسعه وب سایت می گویند. در میان برنامه نویسان معمولا کلمه طراحی وب سایت به معنی پیاده نمودن ساختار غیر گرافیکی سایت است.توسعه وب سایت می تواند آسان ترین صفحات سایت یا پیچیده ترین سامانه های مبتی بر وب سایت را شامل شود. توسعه وب سایت شامل توسعه تجارت الکترونیک، طراحی وب، توسعه محتوای وب، برنامه‌نویسی کاربر سو/کارپرداز، پیکره‌بندی کارپرداز وب و توسعه سمت کاربر وب می باشد.

امروزه نرم افزار های زیادی مانند وردپرس و جوملا هم هستند که افرادی که کمتر تخصص در زمینه طراحی و توسعه دارند بتوانند با صرف زمان کمتر و به راحتی وب سایت های موردنظرشان را ایجاد کنند.

درست است با وردپرس مس توان بدون دانش کدنویسی یک سایت خوب راه اندازی کرد و طراحی سایت رایگان و ارزان انجام داد ولی باید در نظر بگیرید شما عضو تیمی از وب سایت های وردپرس می شوید و یک طراح سایت اختصاصی ندارید.

در طراحی سایت حرفه ای باید مواردی در نظر گرفته شود که مباحث رابط کاربری ui و تجربه کاربری ux دیگر موارد مهم در طراحی سایت هستند.

 

 

مواردی که توسعه وب سایت شما کمک می کند:

 

با سئو و بهینه سازی وب سایتتون می توانید باعث توسعه وب سایتتون بشید و اینگونه است که سایت شما مدام در حال پیشرفت و بهبود رتبه سایت می شود.

  • طراحی سایت حرفه ای توسط شرکت طراحی سایت حرفه ای

باید در نظر بگیرید به منظور توسعه وب سایت ابتدا می بایست سایت شما از نظر فنی حرفه ای باشد. چنانچه طراحی سایت شما توسط تیم های حرفه ای طراحی سایت انجام شده باشد حتما تمامی مباحث فنی رعایت شده است و دیگر نیازی نیست نگران مشکلات فنی باشید.

جهت طراحی سایت حرفه ای می توانید با نوپرداز مشاوره رایگان داشته باشید تا ضمن طراحی یک سایت حرفه ای امکان توسعه سایتتان را هم داشته باشید.

 

به منظور توسعه وب سایتتان باید بدانید واکنش گرا و یا ریسپانیو بودن سایتتان موضوع مهمی است و با رعایت این موضوع م توانید باعث توسعه وب سایتتان شوید.

  • ظراهر زیبا و کاربر پسند و یا ui حرفه ای

ظاهر و گرافیک سایت و استفاده از تصاویر جذاب و جذب کننده تاثیر مستقیمی روی توسعه وب سایت شما دارد چرا که باعث می شوید کاربر سایت شما را بهتر بداند و به علت گیج بشدن و اذیت شدن چشمانش صفحه سایت شما را به سرعت نمی بندد.

 

  • رابط کاربری آسان

شما می بایست خدمات و امکاناتی را که در اختیار مخاطبان سایتتان می خواهید انجام دهید به گونه ای باشد که همه چی در دسترس کاربر باشد و کاربر هر آنچه می خواهد و به آن دلیل به سایت شما مراجعه کرده را به راحتی بیابد و گیج نشود.

به منظر توسعه وب سایت و پیشرفت سایت باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این موضوع فعالیتی موقتی نیست که یه مدت روش زمان بگذارید و بعد سایت به خودی خود پیشرفت می کند. اگر صاحب یک وب سایت هستید به صورت پیوسته می بایست روی سایت خود وقت بگذارید و پیوسته در حال رشد سایتتان باشید.

 

چنانچه تمایل به طراحی سایت شرکتی، وکالت، کلینیک و تبلیغاتی دارید می توانید به موراد ذکر شده زیر که از خدمات شرکت طراحی سایت نوپرداز هستند مراجعه نمایید:

 با توجه به پیشرفت روز افزون در دنیای اینترنت امروزه افرادی که قصد دارند در زمینه طراحی وب سایت فعالیت داشته باشند باید بتوانند خود را با تکنولوژی روز دنیا وفق دهند و از امکانات مختلف طراحی وب سایت بهره گیرند. امروزه فریم ورک های مختلفی ساخته شده اند که می تواند به شما برای طراحی و توسعه وب سایت کمک نماید.

 منبع : توسعه وب سایت نوپرداز

 با ما همراه باشید

شرکت طراحی سایت نوپرداز

طراحی سایت شبیه دیوار توسط نوپرداز

طراحی سایت شبیه دیوار یکی از مواردی است که افراد زیادی تمایل به راه اندازی آن را دارند، چرا که سایت دیوار را یک سایت موفق می دانند.

آیا طراحی سایت شبیه دیوار اشتباه است؟

شاید ایده سایت دیوار، ایده خیلی ها بوده ولی با موفقیت این سایت این برداشت ر دارند که شبیه سایت دیوار دیگر کارآمد نیست! این بستگی به این موضوع دارد که شما چه مقدار می خواهید حرفه ای عمل کنید.

سایت دیوار یک ایده پخته در مورد خرید و فروش اینترنتی می باشد که خریدار و فروشنده بدون هیچ معامله گر و واسطه با هم در ارتباط هستند و می توانند کالای مدنظر خود را بخرند و یا کالایی برای فروش به مشتریان حاضر در دیوار معرفی کنند.

شما نیز اگر تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای دارید می توانید با مشاوره رایگان با شرکت طراحی سایت نوپرداز ایده های خود را مطرح کرده و یک سایت فروشگاهی حرفه ای داشته باشید.

 

شرکت های طراحی سایت مشابه دیوار

برای انتخاب شرکت و تیم طراحی سایت به منظور طراحی سایت مشابه دیوار نیاز به بررسی و تحقیق دارید که برای این کار بهتر است سوابق و تجربیات شرکت های مدنظر را آنالیز کنید تا بتوانید بهترین تیم و شرکت را بیابید.

برای این کار بهتر است نمونه کار های طراحی سایت شرکت های مدنظر را مورد بررسی قرار بدین.

 

هزینه طراحی سایت شبیه دیوار چقدر است؟

برای برآورد هزینه طراحی سایت شبیه دیوار و عملی ساختن ایده های خود در این زمینه با نوپرداز در ارتباط باشید تتا بتوانند به درستی شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 

چگونه می توانیم یک طراحی سایت شبیه دیوار داشته باشیم؟

برای ساخت سایت شبیه دیوار می بایست روند کاری این برنامه را بررسی کنید. نقاط ضعف و قوت دیوار را آنالیز کرده و ایده های پخته و کارآمد داشته باشید.

بعد از اینکه با تحقیق و مشورت ایده هاتون رو کامل کردید نوبت به پیدا کردن تیم حرفه ای طراحی سایت میرسه که قبلا در موردش صحبت شد. شما با مشاوره با تیم مورد نظر می توانید حرفه ای تر عمل کنید.

بعد از طراحی سایت شبیه دیوار کار شما تموم نشده و مدام می بایست سایت خود را مورد آنالیز و پیشرفت قرار بدین زیرا بازار رقابت اینترنتی، بازار بزرگی است و شما می بایست در حال سبقت از رقبایتان باشید.

موردی که برای پیشرفت سایت و اپلکیشن شبیه دیوار می تواند کمک شایانی به شما کند سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد که در این زمینه نیز می توانید از نوپرداز کمک بگیرید.

برای راه اندازی یک کسب و کار خرید و فروش اینترنتی تنها طراحی سایت شبه دیار کافی نیست و مستلزم این هستید که حتما طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید و ios هم داشته باشید. چرا که با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن امکانات نظیر گوشی های موبایل بیشتر نیاز ها و خواسته ها توسط اینترنت در گوشی های موبایل قابل اجرایی شدن است. پس طراحی اپلیکیشن موبایل و ارائه خدمات از طریق اپلیکیشن موبایل برای شما جزو الزامات است.

منبع  nopardazco.net