شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت، طراحی وب سایت

شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت، طراحی وب سایت

چگونه خطاهای Crawl Errors گوگل وبمستر تولز را رفع کنیم؟

گوگل وبمستر تولز یا کنسول جستجوی گوگل (گوگل در سال 2015 نام این سرویس را از Google Webmaster Tools به Search Console تغییر داد) به شما کمک می‌کند نحوه عملکرد گوگل نسبت به سایت خود را بررسی کنید، وضعیت فعلی خود در جستجوها را ببینید و با رفع اشکالات سایت خود، رتبه بهتری را در گوگل بدست آورید. در این ابزار کارآمد، بخشی تحت عنوان Crawl Errors وجود دارد که در آن خطاهایی که خزنده‌های گوگل هنگام بررسی سایت شما با آن‌ها مواجه شده است را به نمایش می‌گذارد.

در این راهنما قصد دارم علل به وجود آمدن خطاهای گوگل وب مستر را همراه با آموزش کامل رفع هر کدام از آن‌ها بیان کنم. این مقاله با هدف ایجاد ذک مرجع کامل برای خطاهای گوگل وب مستر نوشته شده است. بنابراین پیشنهاد می‌کنم حتماً این مقاله را در مرورگر خود بوکمارک کنید (با استفاده از دکمه‌های Ctrl + D) تا هر موقع با مشکلی در وبمستر روبرو شدید، بتوانید به آن سری بزنید.

رفع خطاهای Crawl Errors

برای مشاهده خطاهای سایت خود پس از ورود به صفحه اصلی کنسول جستجوی گوگل به مسیر Crawl > Crawl Errors بروید. همان‌گونه که در این بخش می‌بینید خطاها در گوگل وبمستر به دو بخش خطاهای کلی سایت (Site Errors) و خطاهای آدرس‌ها (URL Errors) تقسیم می‌شوند. در ادامه با من همراه باشید تا به رفع این خطاها بپردازیم.

خطاهای Crawl Errors گوگل وبمستر

1. خطاهای سایت در گوگل وبمستر تولز (Site Errors)

site errors خطاهای کلی سایت شما را در 90 روز گذشته نشان می‌دهد. اگر سایت خود را به تازگی راه‌اندازی کرده‌اید وجود خطا در این قسمت عادی می‌باشد. اما اگر بیش از یک ماه از تولد سایت‌تان گذشته، بهتر است خطاهای این بخش گوگل وبمستر را جدی بگیرید و طبق این آموزش آن‌ها را بر طرف نمایید. اهمیت این موضوع آن‌چنان بالاست که اگر گوگل کوچک‌ترین ایرادی در این بخش احساس کند، برای شما یک پیغام در Site Messages ارسال خواهد کرد. بنابراین همواره سعی کنید به طور مستمر این بخش را چک کنید.

در صورتی که سایت شما خطایی نداشته باشد، تصویری مانند زیر در کنسول جستجوی گوگل شما (با سه تیک سبز رنگ) نمایش داده می‌شود که یعنی هیچ‌گونه خطایی در گوگل وبمسترتان وجود ندارد و بی نقص کار خود را انجام داده‌اید:

خطاهای Crawl Errors گوگل وبمستر
همانطور که مشاهده می‌کنید بخش site errors شامل سه قسمت Server connectivity ،DNS و Robots.txt fetch است که در ادامه خطاهای مربوط به هر یک را همراه با راه حل بیان خواهیم کرد.

1.1 خطای DNS

اگر به‌صورت متوالی خطای DNS در گوگل وبمستر برای‌تان گزارش می‌شود، بهتر است آن را جدی بگیرید. چرا که احتمال وجود مشکل در تنظیمات سرور سایت و یا ضعف سرور سایت‌تان وجود دارد. اما در صورتی که به تازگی هاست سایت خود را تغییر داده‌اید، معمولاً این خطا تا چند روز به دلیل تغییر DNS نمایش داده می‌شود و سپس به صورت خودکار رفع می‌گردد.

خطاهای Crawl Errors گوگل وبمستر

البته لازم به ذکر است که خطای DNS، مشکلی در سئوی سایت شما به وجود نخواهد آورد؛ به این دلیل که ربات‌های خزنده گوگل همواره می‌توانند ارتباط‌شان را با سایت‌تان حفظ کنند. اما بروز چنین خطاهایی به این معنی است که کاربران نمی‌توانند وارد سایت شوند، بنابراین بهتر است هرچه سریع‌تر اقدام به رفع این مشکل نمایید.

اصلا DNS چیست که خطایش چه باشد؟

در زمانی که اینترنت به شکل امروز گسترده نبود؛ اگر می‌خواستید به سایتی مراجعه کنید، باید آدرس وب‌سرور آن را می‌دانستید. آدرس وب‌سرور با IP مشخص می‌شود. بدین ترتیب که هر سایتی آی‌پی مختص به خود را دارد و شما می‌توانید آن را در نوار جستجوی مرورگر خود وارد کنید تا به سایت مربوطه بروید. اما از آن‌جایی که به خاطر سپردن آی‌پی کار دشواریست، پای دامنه‌ها به میان می‌آید. کاراکترهای قابل فهمی که حفظ کردنشان ساده‌تر است، البته برای انسان!

خطاهای Crawl Errors گوگل وبمستر

انتقال داده‌ها در کامپیوتر نه از طریق دامنه‌ها، بلکه به همان روش قدیمی آی‌پی‌ها صورت می‌گیرد. یعنی اگر شما در مرورگر دامنه سایتی را تایپ کنید(همان کاری که در حال حاضر انجام می‌دهید)، مرورگر به آدرس IP وب‌سایت متصل می‌گردد. این تبدیل توسط سرویسی به نام Domain Name System یا به اختصار DNS انجام می‌شود. به‌طور خلاصه می‌توان گفت تمام اطلاعات آدرس‌ آی‌پی‌ها و نام دامنه‌ها در ابرکامپیوترهایی به نام دی‌ان‌اس سرور ذخیره و ثبت شده‌اند که وظیفه اصلی آن‌ها تبدیل دامنه به آی‌پی‌های متناظر و بالعکس می‌باشد.

جهت طراحی سایت به صورت حرفه ای به شرکت طراحی سایت نوپرداز مراجعه نمایید.

چه زمانی DNS Error  رخ می‌دهد؟

هنگامی که سایت شما نتواند با سرورهای دی‌ان‌اس ارتباط برقرار کنند، خطای DNS Error در صفحه گوگل وبمستر شما نمایش داده خواهد شد. این اتفاق عموماً به دو دلیل رخ می‌دهد:

  • DNS Timeout: گوگل نمی‌تواند به سایت شما دسترسی پیدا کند زیرا دی‌ان‌اس سرور شما پاسخگو نمی‌باشد.
  • DNS Lookup: گوگل نمی‌تواند به سایت شما دسترسی پیدا کند زیرا دی‌ان‌اس سرورتان با دامنه شما ارتباط برقرار نمی‌کند.

اولین پیشنهاد گوگل وبمستر در زمان مواجه شدن با این خطا استفاده از ابراز Fetch as Google است. این ابزار کارآمد نشان می‌دهد که آیا ربات‌های خزنده‌ گوگل می‌توانند صفحات شما را پردازش کنند یا خیر. همچنین می‌توانید با کمک سایت Web-Sniffer.net متوجه شوید که مشکل در برقراری با سرور سایت‌تان در کدام قسمت است.

سایت من دچار خطای DNS Error شده است، چگونه می‌توانم آن را رفع کنم؟

  1.   ابتدا وارد صفحه اصلی گوگل وبمستر شوید و از منوی crawl بروی گزینه Fetch as Google کلیک نمایید. سپس در کادر جستجو URL صفحه مد نظر خود را وارد کنید و گزینه FETCH AND RENDER را بزنید. پس از مدت کوتاهی گوگل نتایج بررسی را برای‌تان نشان می‌دهد. در صورتی که مشکلی در این قسمت یافت شود در مقابل آدرس صفحه‌ای که وارد کردید، تیک قرمز خواهد خورد. همچنین توجه داشته باشید اگر گوگل توانست با صفحه نخست سایت‌تان بدون مشکل ارتباط برقرار کند، به این معنی است که هیچ گونه مشکلی در این وب‌سایت شما وجود ندارد.

خطاهای Crawl Errors گوگل وبمستر

  1. مطمئن شوید صفحات سایت‌تان با خطای 500 یا 404 مواجه نشده باشد. گاهی ممکن است دلیل قطع ارتباط یکی از این خطاها باشد (بدین منظور می‌توانید در گوگل وبمستر خود به مسیر Crawl Errors > URL Errors بروید و وارد تب Not found شوید).
  2. تنظیمات دی‌ان‌اس سرور خود را بررسی کنید. اگر مشکل خاصی متوجه نشدید آن را با شرکت ارائه دهنده هاست سایت خود در میان بگذارید.

1.2 خطاهای سرور (Server Errors)

همان‌گونه که از نام آن پیداست خطاهای سرور در گوگل وبمستر زمانی رخ می‌دهند که ربات‌های خزنده‌ گوگل نتوانسته باشند با سرورهای سایت شما ارتباط برقرار کنند. برای خطاهای سرور نیز باید فوراً اقدام کنید چرا که ممکن است آسیب بزرگی به سایت شما برساند.

خطاهای Crawl Errors گوگل وبمستر

چه زمانی خطای سرور رخ می‌دهد؟

هنگامی که ربات‌های خزنده‌ گوگل در صفحات سایت شما می‌خزند، مدت زمان خاصی را برای بارگذاری اختصاص می‌دهند. اگر در این مدت بنا به دلایلی که در ادامه بررسی خواهیم کرد، سرور سایت‌تان پاسخگو نباشد، علمیات خزش متوقف می‌شود و خطای سرور گزارش داده خواهد شد. اصلی‌ترین دلایل رخ دادن خطای سرور در گوگل وبمستر، جاری شدن سیل عظیم ترافیک می‌باشد. انواع خطاهایی که سرور اتفاق می‌افتد به شرح زیر است:

  • Timeout: وقفه‌ای در ارتباط به وجود آمده و سرور شما در زمان مقرر به درخواست گوگل پاسخ نداده است.
  • Truncated headers: گوگل می‌تواند به سرور شما متصل شود اما اتصال قبل از ارسال‌های headers قطع شد.
  • Connection reset: سرور شما با موفقیت درخواست گوگل را پردازش کرد. اما هیچ محتوایی را باز نمی‌کند زیرا ارتباط با سرور ریست شده است.
  • Truncated response: سرور شما قبل از اینکه گوگل بتواند اطلاعات را کامل دریافت کند، قطع شده است.
  • Connection refused: گوگل نمی‌تواند به سرور سایت شما دسترسی پیدا کند زیرا هاست شما ممکن است Googlebot را مسدود کرده باشد و یا مشکلی با تنظیمات فایروال داشته باشد.
  • Connect failed: گوگل قادر به اتصال به سرور سایت شما نمی‌باشد چون شبکه غیر قابل دسترس است.
  • Connect timeout: گوگل نمی‌تواند با سرور سایت شما اتصال برقرار کند.
  • No response: گوگل می‌تواند به سرور شما وصل گردد اما قبل از ارسال داده‌های مورد نیاز!


منبه : نوین

قیمت طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی

سایت و اپلیکیشن نوبت دهی چیست؟

سایت و اپلیکیشن نوبت دهی سیستمی است به منظور رزرو آنلاین نوبت و وقت ویزیت از پزشک که بیمار بعد از مراجعه به سایت می تواند لیستی از پزشکان را ببیند که حتی می توانند این پزشک ها از درمانگاه های مختلف باشند.

بعد از انتخاب پزشک می توانند با مشاهده وقت های خالی پزشک نوبت خود را رزرو کرده و هزینه ویزیت را در سایت به صورت آنلاین بپردازد و در وقت مقرر در مطب یا درمانگاه حاضر شوید.

این سیستم مورد استقبال پزشکان، درمانگاه ها و بیماران می باشد که نیازهای این سه دسته را برطرف می نماید. حال در ادامه توضیح بیشتر و تخصصی تری در این زمینه می دهیم.

طراحی سایت نوبت دهی

سامانه پیشرفته نوبت دهی مراکز درمانی (بیمارستان ها - کلینیک ها)، مطب ها به همراه ۲ اپلیکیشن موبایل نوبت دهی می باشد که این سامانه بر اساس فریمورک اختصاصی به زبان محبوب PHP / MYSQL کدنویسی شده است و قابل نصب و استفاده در هاست های اشتراکی و اختصاصی با پیش نیازهای معمول و رایج میباشد و همچنین امکان طراحی و پیاده سازی برنامه به صورت کاملا اختصاصی و با افزودن امکانات دلخواه و مورد نظر شما امکان پذیر می باشد.

پزشکان و درمانگاه ها می توانند با طراحی سایت نوبت دهی، خود را در این سایت به اطلاع بیماران برسانند و روزهای خالی جهت دادن وقت ویزیت به بیماران را مشخص و قیمت ویزیت را تعیین کنند و منشی های مطب دیگر نیازی نیست به صورت سنتی و مکتوب وقت های بیماران را ثبت کنند و از سایت حتی به عنوان سیستم حسابداریشون استفاده کنند چرا که همه پرداخت ها ثبت می شود و حتی امکان گزارش گیری از پرداخت ها وجود دارد.

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی و مشاوره آنلاین نوپرداز امکانات بسیار زیادی در قسمت نوبت دهی مانند دریافت نوبت / مشاهده نوبت های من / اطلاع از جزییات نوبت و آدرس و تلفن های مطب / اطلاع از لغو نوبت / مشاوره آنلاین / مشاهده پروفایل پزشکان / جستجو پزشکان / شارژ حساب / ایجاد پروفایل و... در اختیار کاربران شما قرار میدهد. خروجی برنامه اپلیکیشن اندروید و ios می باشد.

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی در کنار طراحی سایت بدین دلیل مهم است که امروز استفاده کاربران از موبایل بسیار بیشتر از کامپیوتر و لپ تاپ است و با داشتن یک اپ حرفه ای به صورت پیشرفته تر عمل کرده و کاربران و یا بیماران بیشتری را به سمت مطب و یا درمانگاه خود می کشانید.

نرم افزار نوبت دهی

نرم افزار نوبت دهی نوپرداز دارای بخش ها و سطح دسترسی های مختلفی میباشد مانند ( پزشک - منشی پزشک ) (درمانگاه - منشی درمانگاه) (بیمار) (مدیریت سایت) که هر کدام دسترسی های ویژه ای دارند. که در زیر امکانات آن برای شما شرح داده شده است.

قیمت طراحی سایت و اپلیکین نوبت دهی

قیمت طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی در نوپرداز با توجه به درخواست ها و ایده های شما تعریف می شود و تعرفه این طراحی از 4.500.000 شروع میشود که باز هم جهت اطلاع از قیمت دقیق تر باید با شرکت تماس بگیرید که ضمن مشاوره رایگان، از قیمت طراحی این سامانه اطلاع دقیق کسب نمایید.

برگرفته از سایت : نوپرداز

4 تا از بهترین اپلیکیشن های پزشکی اندروید

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی بیشتر عالیت های روزمره تک تک ما به صورت اینترنتی و آنلاین شده است و در مورد پزشکی نیز اپلیکیشن های متعددی وجود دارد که ما در این مطلب به 4 تا از بهترین اپلیکیشن های اندروید اشاره میکنیم.

شما نیز اگر تمایل دارید در این زمینه فعالیت داشته باشید به لینک زیر سری بزنید و با سایت و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین نوپرداز آشنا شوید.

مطالعه کنید : طراحی سایت نوبت دهی آنلاین


1. My Pillbox

My-Pillbox

My-Pillbox

اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که قرص های زیادی مصرف می کنید و یا برای مصرف قرص هایتان نیار به یاد آوری دارید ما به شما این برنامه را پیشنهاد می کنیم. اپلیکیشن های دیگر را به فراموشی بسپارید! بدون نیاز به اپلیکیشن‌های دیگر و تنها به کمک این اپلیکیشن می‌توانید کل اعضای خانواده خود را تحت نظر بگیرید. برای دسته بندی، 12 نوع مختلف از داروها از جمله قرص‌ها، کپسول‌ها، قطره‌ها و… وجود دارد. همچنین این امکان وجود دارد که بر حسب 9 رنگ مختلف داروهای خود را دسته‌بندی کنید. هنگامی که شما دارویی را به لیست برنامه اضافه می‌کنید، می‌توانید برای آن اطلاعاتی مانند علت استفاده از آن، تاریخ شروع مصرف دارو و دکتری که آن را تجویز نموده را قرار دهید تا هرچه راحت تر بتوانید داروها را به مصرف برسانید.


2. Drugs.com Medication Guide

Drugs.com-Medication-Guide

Drugs.com-Medication-Guide

به سراغ دومین برنامه از لیست برنامه های پزشکی اندروید می رویم. این اپلیکیشن برای شما محیطی را فراهم می‌ کند که طی آن می توانید اطلاعات داروها و قرص‌ها را مشاهده کنید، به بررسی تداخلات دارویی بپردازید و همچنین لیستی از داروهای مصرفی خود را نگه دارید. این برنامه مفید لیستی به نام « لیست داروی من » (My Drug List) دارد که شما به وسیله ان می‌توانید به تمامی اطلاعات پزشکی خود دسترسی داشته باشید. Drugs.com شامل یک شناسه قرص، جستجوگر تداخلات و قسمت‌های کاربردی دیگر می‌ باشد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این اپلیکیشن محبوب ماهیانه با بیش از 9 میلیون بازدید کننده و کاربر یک راهنمای کامل در زمینه اطلاعات دارویی است. شما هم آن را امتحان کنید.


3. Visual Anatomy Free

Visual-Anatomy-Free

Visual-Anatomy-Free

نوبت به سومین اپلیکیشن لیست ما رسیده است. Visual Anatomy Free یک ابزار آموزشی و مرجعی تعاملی می باشد که نسخه جدید آن دارای قابلیت نمایش سه‌بعدی ارگان‌های بدن می باشد. همچنین این برنامه دارای 58 عکس با وضوح بالا و بیش از 300 ویژگی می‌باشد که تعداد تصاویر در نسخه کامل آن به 1247 عدد می رسد. در درجه اول از این اپلیکیشن به عنوان ابزار آموزشی استفاده می‌شود. البته پزشکان نیز از آن برای نشان دادن آناتومی بدن به بیماران و دانش‌آموزان خود استفاده می‌کنند. شما با کلیک و زوم کردن می‌توانید هر عکسی را بزرگتر نمایید و از مسیریاب برای رفتن به ارگان‌های دیگر بهره ببرید. این اپلیکیشن دارای یک ویژگی خاص هم می باشد و آن این است که شما می‌توانید به کمک این برنامه از دانسته‌ها و دانش خود یک آزمون به عمل آورید تا ببینید در چه سطحی از اطلاعات قرار دارید.


4. First Aid – American Red Cross

First-Aid-American-Red-Cross

First-Aid-American-Red-Cross

و اما به آخرین ایستگاه از اپلیکیشن های برتر پزشکی اندروید رسیدیم. Red Cross اپلیکیشنی است که مربوط به کمک‌های اولیه و سایر موارد از آن می باشد. نکته قابل توجه این اپلیکیشن امتیاز خوبی ست که از سوی کاربران به آن داده شده است به طوری که از 3900 کاربری که این برنامه را بررسی کردند، از 5 به این اپلیکیشن امتیاز 4.7 دادند، که همین امر بیانگر علت کسب جوایز بسیاری می باشد. این جمله را همه ی ما شنیده ایم: “حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند “، پس به همراه داشتن اپلیکیشنی همچون Red cross ضروری است. از ویژگی های این برنامه می توان به وجود فیلم‌های آموزشی، آزمون‌های تعاملی و پیروی از دستورالعمل‌های گام‌ به‌ گام اشاره کرد که مفید و کارآمد هستند.

طراحی سایت مشابه دیوار و طراحی اپلیکیشن دیوار

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل شبیه دیوار امروزه مد نظر بسیاری از فروشگاه هایی است که تمایل به گسترش فروش اینترنتی دارند.

طراحی سایت دیوار نیازمند توجه به موارد زیادی است. امروزه اپلیکیشن دیوار به یکی از معروف ترین اپلیکیشن های موجود در دنیای اینترنت تبدیل شده است. البته شروع فعالیت این اپلیکیشن از سایت دیوار بود و پس از مدتی برای این که کاربران بتوانند آسان تر از آن استفاده نمایند، اپلیکیشن دیوار نیز طراحی گردید. با استفاده از این اپلیکیشن کاربران به آسانی می توانند تبلیغات مورد نظر خود را انجام داده و یا به دنبال خدمات مد نظرشان به صورت رایگان جستجو نمایند.

شما می توانید جهت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن دیوار با ما در تماس باشید.

 

بررسی سایت دیوار

سایت و اپلیکیشن دیوار این امکان را به شما می دهند تا بتوانید بدون هیچ واسطه ای کالای خود را تبلیغ کرده و به فروش برسانید. هر چند برخی از بخش های آن مشمول هزینه هایی می شوند اما استفاده از اکثر بخش های آن رایگان خواهد بود. در این اپلیکیشن هیچ گونه محدودیتی نیست و شما می توانید توضیحات کامل همراه با قیمت و مشخصات محصول مورد نظر را در دسته مورد نظرتان درج نمایید.

 

دلیل موفقیت سایت دیوار چیست؟

در گذشته شاهد افزایش روز افزون وب سایت های درج آگهی بودیم. اما اکنون با روی کار آمدن اپلیکیشن و وب سایت دیوار شاهد کم شدن سایت های درج آگهی هستیم. اما این وب سایت چه مشخصاتی داشت که سبب موفقیت دیوار شد؟

از جمله مواردی که سبب موفقیت دیوار شدند می توان به قرار دادن آگهی بدون نیاز به ثبت نام، رایگان بودن تبلیغات و وجود اپلیکیشن موبایل برای آن اشاره داشت. در حالی که در وب سایت های درج اگهی هزینه های زیادی بابت درج انواع آگهی گرفته می شد. اگر قصد طراحی سایت یا اپلیکیشنی مشابه دیوار را دارید بهتر است به نمونه های داخلی و خارجی آن دقت کنید و با تجزیه و تحلیل مناسب تصمیم نهایی خود را بگیرید. همچنین پشتیبانی مناسب نیز دیگر عامل موفقیت دیوار است.

 

هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار

با توجه به این که این مدل وب سایت ها معمولا باید به صورت کاملا اختصاصی کد نویسی شوند و کار به طور حرفه ای پیاده سازی می گردد، هزینه مشخصی را نمی توان برای آن در نظر گرفت. با توجه به مستندات و جزئیات دقیقی که توسط مشتری ارائه می شود و بررسی امکانات مورد نظر آن ها می توان یک برآورد کلی از هزینه این سایت های مشابه دیوار اعلام نمود. برای سفارش طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار با ما تماس بگیرید.

همچنین برای طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار نیز بایستی به موارد زیادی توجه داشت تا بتوان طی یک بازه زمانی مشخص پروژه را به مشتری ارائه نمود. در حقیقت تعیین این هزینه ها تنها پس از بررسی جزئیات و تجزیه و تحلیل دقیق ممکن خواهد بود. 

 

آیا طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار برای شما به صرفه است؟

اگر قصد طراحی سایت و اپلیکیشنی مانند دیوار را دارید به شما توصیه می کنیم که ابتدا به بررسی نقاط ضعف و قوت این اپلیکیشن بپردازید و سپس طرح و ایده مورد نظر خود را در اختیار تیم برنامه نویسی و یا شرکت طراحی سایت مورد نظر خود قرار دهید. قطعا این کار به موفقیت شما و همچنین برنامه ریزی بهتر برای آینده کسب و کارتان کمک خواهد نمود. ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار هستیم.

 

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل شبیه دیوار توسط نوپرداز

از نمونه کارهای شرکت طراحی سایت نوپرداز، طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل شبیه دیوار می باشد که با رعایت اصول و مباحث فنی طراحی سایت پروژه های حرفه ای را به اجرا در آورده است.

یکی از مواردی که در دنیای سایت و اپلیکیشن مهم است رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت ها چه هنگام طراحی و چه بعد از طراحی سایت می باشد.

امروزه سئو و بهینه سازی یکی از خدماتی است که برای وب سایت هایی که ایجاد می شوند، اهمیت بالایی دارد. با استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت شما در موتور های جستجو مانند گوگل رتبه بهتری را کسب خواهد کرد و به دنبال آن بازدید کنندگان سایت شما بیشتر خواهد شد.

شرکت طراحی سایت نوپرداز در طراحی هر یک از پروژه های خود با رعایت اصول سئو و مباحث فنی شما را صاحب یک سایت حرفه ای میکند و شما میتوانید یک طراحی سایت حرفه ای توسط نوپرداز داشته باشید.

شما می توانید از نمونه کارهای طراحی سایت مشابه دیوار توسط نوپرداز از طریق لینک زیر دیدن کنید:

 (نمونه کار طراحی سایت مشابه دیوار)

 

برای کسب مشاوره رایگان در این زمینه با بخش پشتیبانی شرکت طراحی سایت نوپرداز تماس حاصل فرمایید. 

منبع: شرکت نوپرداز

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل با نوپرداز

شرکت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز سال هاست در زمینه طراحی وب سایت و همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید ios فعالیت دارد. این شرکت دارای تیم حرفه ای طراحی سایت می باشد که با تخصص خود در نوپرداز فعالیت دارند. در این جا قصد داریم شما را با این تیم و خدمات و محصولاتی که این تیم ارائه می کند آشنا کنیم چرا که اگر شما نیز تمایل به داشتن یک وب سایت حرفه ای یا یک اپ حرفه ای داشته باشید به دنبال فرد یا افرادی میگردید که بتوانند شما را در این زمینه یاری کند.


طراحی سایت حرفه ای در نوپرداز :

شرکت طراحی سایت نوپرداز در در طراحی سایت ها و اپلیکیشن های خود در بخش زبان های Client-side از زبان های HTML5,CSS3,jаvascript,JQuery استفاده می کند و در بخش Server-side از زبان PHP و بانک اطلاعاتی MySql بهره می برد.
طراحی سایت توسط نوپرداز کاملا اختصاصی بوده و از هیچ قالب آماده ای در انجام پروژه های خود استفاده نمیکند و شما می توانید به طور حتم مطمئن باشید که سایت شما تنها و تنها مختص خود شما می باشد.
پس طراحی سایت شما در نوپرداز کاملا اختصاصی و منحصر به فرد انجام می شود.


طراحی اپلیکیشن موبایل در نوپرداز

طراحی اپلیکیشن موبایل در نوپرداز برای اندروید و ios انجام می شود و خدمات و محصولات شما به راحتی توسط اپلیکیشن موبایل شما در دسترس کاربران موبایل قرار می گیرد و طراحی به گونه ای انجام می شود که دارای رابط کاربری آسان و بدون نقص فنی می باشد که می توانید با اپ خود برای خودتان بازاریابی رایگان داشته باشید و برند سازی کنید.

 
امنیت در طراحی سایت توسط نوپرداز

در طراحی وب سایت مسئله ای که بسیار مهم است و گاهی باعث نگرانی و استرس صاحبان سایت می شود امنیت سایتشان می باشد چرا که هر مالک سایتی از اینکه مورد حمله هکر ها قرار بگیرد و سایتش مورد حملات اینترنتی واقع بشود ترس دارد. 
در اینجا مزیت طراحی سایت و اپلکشن موبایل شما توسط نوپرداز مشخص می شود چرا که انجام پروژه های طراحی سایت توسط نوپرداز به گونه ای است که امنیت سایت های شما از لحاظ کدنویسی تضمین شدست.


فروشگاه ساز نوپرداز

فروشگاه ساز نوپرداز یکی از محصولات برجسته پر طرفدار نوپرداز می باشد . تصور شما از این فروشگاه ساز نیز نباید یک قالب آماده باشد که برای همه شرکت ها به فروش می رسد و باز هم قید میکنیم که فروشگاه شما برای شما طراحی می شود و کاملا مختص شماست. در این فروشگاه ساز ها شما به درگاه بانکی اتصال دارید و به راحتی می توانید فروش خود را انجام دهید. نوپرداز پشتیبان شماست.

همه ما در جریان هستیم که با در دسترس بودن امکانتی نظیر اینترنت و گوشی و ... بیشتر فعالیت های ما به سمت آنلاین پیش رفته و بیشتر ما فعالیت های خود را به صورت آنلاین انجام می دهیم که از پرداخت قبض گرفته تا خرید اینترنتی محصولی در اینترنت.
به همین دلیل است که حضور هر کسب و کاری در اینترنت جزو واجبات است.

مطالعه کنید : فروشگاه ساز نوپرداز


نمونه کارهای طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز

شرکت طراحی سایت نوپرداز دارای نمونه کارهای متعددی در زمینه های زیر می باشد :

  • طراحی سایت شرکت
  • طراحی سایت روزنامه
  • طراحی سایت پزشکی
  • طراحی سایت خبری
  • طراحی سایت املاک
  • طراحی سایت هتل
  • طراحی سایت آژانس های مسافرتی
  • طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار
  • طراحی سایت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس
  • طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی
  • طراحی سایت و اپلیکیشن رستوران

شما می توانید با مراجعه به بخش نمونه کارهای نوپرداز این طراحی های انجام شده توسط نوپرداز را ملاحظه نمیایید.

نمونه کارهای طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز

طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین نوپرداز کامل اختصاصی بوده و یکی از محصولات نوپرداز با کدنویسی حرفه ای تیم طراحی سایت نوپرداز می باشد. در این محصول یک سایت طراحی می شود به همراه دو اپلیکیشن که یکی مخصوص پزشک و یا درمانگاه م باشد و اپلکیشن دیگری مختص بیمار می باشد که می تواند از بین پزشکان موجود در درمانگاه، پزشک مدنظر خود را بیابد و یا نه اینکه از بین پزشکان ثبت شده در سایت نوبت دهی آنلاین پزشک مدنظر خود را در شهر خود بیابد (این در صورتی است که سایت و اپلیکیشن طراحی شده توسط شما تمایل داشته باشد حتی شهر ها دیگر به غیر از شهر خودتون را فرا بگیرد).
پزشکان به راحتی می توانند روزهای کاری و وقت های ویزیت را در این برنامه مشخص کنند تا بیماران به راحتی بتوانند با توجه به وقت های پزشک وقت ویزیت خود را رزرو کنند.

سایت و اپلیکیشن نوبت دهی نوپرداز توضیحات و امکانات مفصلی داره که اگر تمایل دارید بیشتر در این موضوع بدونید بهتره که به بخش طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین نوپرداز مراجعه کنید.

مطالعه بیشتر : طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین نوپرداز

طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار

سایت دیوار به عنوان یک فروشگاه اینترنتی برجسته در ایران شناخته شده و به این صورت است که فروشنده و خریدار را بدون واسطه به هم ارتباط می دهد. دیوار یک سایت فروش آنلاین و یک فروشگاه اینترنتی است. بسیاری از افراد هستند که تمایل دارند همانند دیوار کسب و کار فروش اینترنتی انجام دهند و دیوار را الگو قرار می دهند.
نوپرداز با طراحی سایت مشابه دیوار و طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار به صورت حرفه ای تر و کامل تر عمل کرده و شما می توانید کاملا حرفه ای کسب و کار خود را راه اندازی کنید و یک سایت مشابه دیوار داشته بشید.
به منظور مشاوره رایگان با نوپرداز تماس بگیرید. همکاران ما پاسخگوی سوالات شما هستند.

طراحی سایت رزرو آنلاین بلیط اتوبوس

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس نیز یکی از خدمات و محصولاتی است که نوپرداز ارائه داده است.
از طریق این سامانه به راحتی می توان خرید آنلاین بلیط اتوبوس و یا خرید و فروش آنلاین بلیط اتوبوس انجام داد.

مطالعه کنید : طراحی سایت رزرو آنلاین بلیط اتوبوس

طراحی فروشگاه اینترنتی توسط نوپرداز

اگر شما محصولی برای فروش و یا خدماتی قابل عرضه دارید و نمیخواهید سنتی عمل کنید باید با طراحی یک سایت فروشگاهی و فروشگاه آنلاین خد را در بازار اینترنتی وارد کنید و مشتری های آنلایین را جذب خود کنید فروش محصولات خود را بالا ببرید.
در این صورت مشتری ها می توانند محصولات شما را ببنند و به صورت کامل آنلاین آن ها را خریداری کنند و شما می توانید تعیین کنید که چطور محصولات را به دست خرییداران برسانید.

جهت مشاوره رایگان با نوپرداز تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا، مدیریت کافی شاپ و یا رستوران

در این اپلیکیشن رستوران و اپلیکیشن کافی شاپ به راحتی کاربران می توانند غذا و یا نوشیدنی و یا هرچه را که می خواهند انتخاب کنند و به سبد خرید خود اضافه کنند و سفارش دهند و سفارش غذا داشته باشند کامل آنلاین و اینترنتی. اگر شما نیز یه کافی شاپ دارید و یا رستوران دارید که می خواهید به صورت آنلاین هم مشتری داشته باشید تنها راه ورود به فضا آنلاین و اینترنت است که این کار با طراحی اپلیکیشن رستوران و اپلیکیشن کافی شاپ انجام خواهد شد.
بازهم اگر ایده ای دارید که دوست دارید ایده خود را گسترش بدید و به صورت حرفه ای تر عمل کنید، تیم نوپرداز کنار شماست.

 
سئو بهینه سازی سایت در نوپرداز

بعد از طراحی سایت برای این که سایت شما بروز باشد و پیشرفت کند نباید تلاش خد را متوقف کنید. درست است که یک طراحی سایت حرفه ای کاملا مهم است و از اولین قدم های اصلی مالک یک سایت شدن است. اما رتبه ای که در موتورهای جستجو پیدا خواهید کرد بسیار مهم است. چرا که فعالیت شما یک فعالیت آنلاین می باشد پس می بایست مشتری های اینترنتی و آنلاین نیز بتوانند شما را ببینند و شما را پیدا کنند پس با یک جستجو در گوگل باید به شما برسند. حال چگونه؟
هرسال گوگل قواعد و قوانینی را برای سایت ها تعیین می کند و الگوریتم های جدید برای سایت ها دارد، پیگیری مداوم این الگوریتم ها و پیاده سازی آن ها در سایت است .
شما مدام و پیوسته باید در حال بهینه سازی سایتتون باشید و وقتی قوانین و خواسته های گوگل را در سایتتون پیاده می کنید یعنی این که سایتتون رو سئو کردین.

اگر تمایل دارید سئو سایت شما به صورت حرفه ای انجام بشه تا جایگاه مناسب را در نتایج سرچ موتورهای جستجو نظیر گوگل داشته باشید می تونید از تیم سئو و بهینه سازی وب سایت نوپرداز کمک بگیرید.

مطالعه بیشتر : سئو و بهینه سازی وب سایت


قیمت طراحی سایت و قیمت طراحی اپلیکیشن موبایل در نوپرداز

هدف نوپرداز جلب رضایت مشتری های خود و ارائه بهترین کیفیت می باشد. تعرفه طراحی سایت و تعرفه طراحی اپلیکیشن موبایل در نوپرداز کاملا منصفانه است و تمامتلاش نوپرداز این است که با توجه به بودجه شما بهترین و حرفه ای ترن کار را به شما ارائه بدهد.
شما می توانید جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت درخواستی خود با کارشناسان نوپرداز تماس بگیرید و بعد از بیان ایده و خواسته تان بهترین قیمت را بگیرید.

 

منبع : نوپرداز