شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت، طراحی وب سایت

شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت، طراحی وب سایت

4 تا از بهترین اپلیکیشن های پزشکی اندروید

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی بیشتر عالیت های روزمره تک تک ما به صورت اینترنتی و آنلاین شده است و در مورد پزشکی نیز اپلیکیشن های متعددی وجود دارد که ما در این مطلب به 4 تا از بهترین اپلیکیشن های اندروید اشاره میکنیم.

شما نیز اگر تمایل دارید در این زمینه فعالیت داشته باشید به لینک زیر سری بزنید و با سایت و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین نوپرداز آشنا شوید.

مطالعه کنید : طراحی سایت نوبت دهی آنلاین


1. My Pillbox

My-Pillbox

My-Pillbox

اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که قرص های زیادی مصرف می کنید و یا برای مصرف قرص هایتان نیار به یاد آوری دارید ما به شما این برنامه را پیشنهاد می کنیم. اپلیکیشن های دیگر را به فراموشی بسپارید! بدون نیاز به اپلیکیشن‌های دیگر و تنها به کمک این اپلیکیشن می‌توانید کل اعضای خانواده خود را تحت نظر بگیرید. برای دسته بندی، 12 نوع مختلف از داروها از جمله قرص‌ها، کپسول‌ها، قطره‌ها و… وجود دارد. همچنین این امکان وجود دارد که بر حسب 9 رنگ مختلف داروهای خود را دسته‌بندی کنید. هنگامی که شما دارویی را به لیست برنامه اضافه می‌کنید، می‌توانید برای آن اطلاعاتی مانند علت استفاده از آن، تاریخ شروع مصرف دارو و دکتری که آن را تجویز نموده را قرار دهید تا هرچه راحت تر بتوانید داروها را به مصرف برسانید.


2. Drugs.com Medication Guide

Drugs.com-Medication-Guide

Drugs.com-Medication-Guide

به سراغ دومین برنامه از لیست برنامه های پزشکی اندروید می رویم. این اپلیکیشن برای شما محیطی را فراهم می‌ کند که طی آن می توانید اطلاعات داروها و قرص‌ها را مشاهده کنید، به بررسی تداخلات دارویی بپردازید و همچنین لیستی از داروهای مصرفی خود را نگه دارید. این برنامه مفید لیستی به نام « لیست داروی من » (My Drug List) دارد که شما به وسیله ان می‌توانید به تمامی اطلاعات پزشکی خود دسترسی داشته باشید. Drugs.com شامل یک شناسه قرص، جستجوگر تداخلات و قسمت‌های کاربردی دیگر می‌ باشد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این اپلیکیشن محبوب ماهیانه با بیش از 9 میلیون بازدید کننده و کاربر یک راهنمای کامل در زمینه اطلاعات دارویی است. شما هم آن را امتحان کنید.


3. Visual Anatomy Free

Visual-Anatomy-Free

Visual-Anatomy-Free

نوبت به سومین اپلیکیشن لیست ما رسیده است. Visual Anatomy Free یک ابزار آموزشی و مرجعی تعاملی می باشد که نسخه جدید آن دارای قابلیت نمایش سه‌بعدی ارگان‌های بدن می باشد. همچنین این برنامه دارای 58 عکس با وضوح بالا و بیش از 300 ویژگی می‌باشد که تعداد تصاویر در نسخه کامل آن به 1247 عدد می رسد. در درجه اول از این اپلیکیشن به عنوان ابزار آموزشی استفاده می‌شود. البته پزشکان نیز از آن برای نشان دادن آناتومی بدن به بیماران و دانش‌آموزان خود استفاده می‌کنند. شما با کلیک و زوم کردن می‌توانید هر عکسی را بزرگتر نمایید و از مسیریاب برای رفتن به ارگان‌های دیگر بهره ببرید. این اپلیکیشن دارای یک ویژگی خاص هم می باشد و آن این است که شما می‌توانید به کمک این برنامه از دانسته‌ها و دانش خود یک آزمون به عمل آورید تا ببینید در چه سطحی از اطلاعات قرار دارید.


4. First Aid – American Red Cross

First-Aid-American-Red-Cross

First-Aid-American-Red-Cross

و اما به آخرین ایستگاه از اپلیکیشن های برتر پزشکی اندروید رسیدیم. Red Cross اپلیکیشنی است که مربوط به کمک‌های اولیه و سایر موارد از آن می باشد. نکته قابل توجه این اپلیکیشن امتیاز خوبی ست که از سوی کاربران به آن داده شده است به طوری که از 3900 کاربری که این برنامه را بررسی کردند، از 5 به این اپلیکیشن امتیاز 4.7 دادند، که همین امر بیانگر علت کسب جوایز بسیاری می باشد. این جمله را همه ی ما شنیده ایم: “حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند “، پس به همراه داشتن اپلیکیشنی همچون Red cross ضروری است. از ویژگی های این برنامه می توان به وجود فیلم‌های آموزشی، آزمون‌های تعاملی و پیروی از دستورالعمل‌های گام‌ به‌ گام اشاره کرد که مفید و کارآمد هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.