شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت، طراحی وب سایت

شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت، طراحی وب سایت

بهترین سایت های کلیکی سال ۲۰۱۸ – سایت کلیکی خارجی

همه مردم دوست دارند که درآمد بالایی داشته باشند. کسی در دنیا نیست که بتواند بگوید به پول نیازی ندارد. این یک ضرورت برای هدایت زندگی روزانه ماست. با وجود اینکه شاید پول مهمترین قسمت زندگی امروزی ما نباشد ولی قطعا یکی از مهمترین ها است. در اینجا می خواهیم بگوییم که چگونه با کلیک برروی تبلیغات سایتهای کلیکی درآمد داشته باشید و می خواهیم شما را با بهترین سایت های کلیکی سال ۲۰۱۸ آشنا کنیم.

درآمد از طریق اینترنت یکی از استراتژی های نسل جدید است. ممکن است که شما تمام روز را در یک اداره برای پول درآوردن کار کنید، ولی برخی ها نیز هستند که از به روزترین تکنیک ها و روش ها برای کسب درآمد آنلاین استفاده می کنند. یکی از این تکنیک ها کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات آنلاین است. تعداد زیادی سایت های کلیکی هستند که استرتژی آنها پرداخت به ازای هر کلیک است که به آنها سایت های PTC می گویند.

ماهیت سایت های کلیکی چیست ؟

سایت های کلیکی آنهایی هستند که به افرادی که برروی تبلیغات کلیک می کنند پول پرداخت می کند. همچنین این وب سایت ها راهی برای تبلیغ محصولات و خدمات شرکت ها و یا صفحات فرود هستند. تبلیغ دهنده ها از این روش به صورت آگاهانه برای افزایش بازدید سایت خود و یا افزایش عضوهای آن استفاده می کنند. با این کار همچنین می توانند به بهبود سئوی سایت خود بپردازند. بنابراین هم تبلیغ دهنده و هم کسی که برروی آن تبلیغ کلیک می کند منفعت می برند.

همچنین کاربران می توانند با معرفی دوستان و آشنایان خود نیز به این سایت ها کسب درآمد کنند. اما چگونه این کار ممکن است ؟

کاربران کسانی هستند که با عضویت رایگان در سایت های کلیکی یکی از اعضای آن می شوند و می توانند با کلیک برروی تبلیغات کسب درآمد کنند. اما گاهی این کار برای آنها درآمد کافی را به همراه نمی آورد. بنابراین سایت های کلیکی امکانی را در اختیار کاربران می گذارد که بتوانند با ساختن لینک معرفی یا همان Referral Link و با در اختیار دیگران گذاشتن آن بتوانند درآمد خود را افزایش دهند.

در این روش وقتی فردی با لینک کاربر عضو جدید سایت شود، کاربر اول از تمام سود فرد جدید کسب درآمد می کند. نکته جالب این است که فرد جدید نیز همان میزان سود کاربر اول را کسب می کند و او نیز می تواند یک Referral Link  بسازد و آن را در اختیار فردی دیگر قرار دهد. و این چرخه می تواند همیشه ادامه داشته باشد.

حالا می خواهیم شما را با برخی از بهترین سایت های کلیکی در سال ۲۰۱۸ آشنا کنیم.

بهترین سایت های کلیکی سال ۲۰۱۸ :

۱ – Clixsense

Clixsense جدیدا استراتژی خود را تغییر داده است و دیگر تنها یک وب سایت PTC نیست. شما می توانید در این وب سایت با پرکردن نظرسنجی ها و معرفی آن به افراد دیگر، کسب درآمد کنید. این تغییرات از اوایل تیر ماه سال ۹۶ اتفاق افتاد. این وب سایت بهترین مکان برای تازه کارانی است که می خواهند درآمد اینترنتی داشته باشند.

Clixsense نه تنها سایتی PTC است بلکه امروز بعنوان سایت GPT نیز فعالیت می کند. GPT مخفف عبارت Get Paid To است که وقتی شما یک وظیفه مشخصی را انجام میدهید به شما پول پرداخت می کند. این کمپانی از سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرده است و می توان از آن بعنوان یکی از مطمئن ترین سایت های کلیکی بین کاربران نام برد. برای کلیک روی تبلیغات در Clixsense شما بین ۰.۰۰۱ دلار تا ۰.۰۲ دلار دریافت خواهید کرد.

بنا به گفته سایت اگر شما کاربر فعالی باشید می توانید روزانه بین ۱۰ تا ۵۰ دلار درآمد داشته باشید. البته همانطور که در بالا گفتیم تنها راه درآمد از این وب سایت کلیک برروی تبلیغات نیست و شما میتوانید را حل کردن برخی وظایف کوچک نیز کسب درآمد کنید.

  • حداقل پرداخت : ۱۰ دلار
  • روش های پرداخت : پی پال، Payoneer، Skrill، Payza، Tango

مرتبط : کسب درآمد از تبلیغات کلیکی شبکه اجتماعی فیس نما – Facenama

۲ – NeoBux

NeoBux یکی دیگر از بهترین سایت های کلیکی در سال ۲۰۱۸ است. این وب سایت سالیان زیادی است که در صنعت PTC فعالیت می کند و خود را به یکی از معتبرترین آنها تبدیل کرده است. این سایت از سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرده است و به صورت منظم به کاربران خود پرداختی داشته است. به جز تبلیغات کلیکی شما می توانید از قابلیت های دیگر این سایت مانند انجام وظایف کوچک نیز کسب درآمد کنید. با این وجود تمرکز اصلی NeoBux تبلیغات کلیکی است.

از قابلیت های NeoBux می توان به پرداخت به موقع و گارانتی تبلیغات استاندارد اشاره کرد. همچنین محدودیتی برای کاربران در نظر گرفته است که بیشتر از یک اکانت نمی توانند برای خود بسازند. این محدودیت برمبنای IP می باشد و کسی دیگر نمی تواند با آن IP عضو شود. چنانچه متوجه شوند که یک کاربر بیش از یک اکانت دارد تمام فعالیت های او را متوقف می کنند. پس اطمینان حاصل کنید که از قوانین آنها پیروی می کنید.

  • حداقل پرداخت : ۲ دلار
  • روش های پرداخت : پی پال، Skrill، Payza، Neteller

۳ – Ojooo

اخیرا این وب سایت نیز استراتژی PTC خود را تغییر داده است و استراتژی جدید آن بسیار مشکل است. با وجود اینکه این وبسایت یکی از بهترین سایت های کلیکی است ولی کار کردن با آن بسیار دشوار شده است. این وب سایت عضوهایی با طبقه های متفاوتی دارد. که برای عضویت غیر از استاندارد می بایست حق عضویت پرداخت کنید.

یکی از قابلیت های جالب Ojooo قابلیت traffic exchange است. شما می توانید با استفاده درست از این قابلیت برای کسب و کار خود ترافیک بفرستید.

این وب سایت کلیکی نیز محدودیتی برای تعداد کاربر دارد و هر IP تنها می تواند یک بار در سایت عضو شود. اگر آنها متوجه شوند که بیش از یک اکانت استفاده می کنید دسترسی شما را متوقف می کنند.

  • حداقل پرداخت : ۲ دلار برای دفعه اول و ۶ دلار برای مابقی دفعات
  • روش های پرداخت : پی پال، Payza، Okpay
  • نقطه ضعف : این وب سایت گاهی در پرداخت های خود تاخیر دارد

 

۴ – Familyclix

Familyclix یکی از سایت های معتبر کلیکی است که درآمد کاربران را به صورت منظم پرداخت می کند. این سایت یکی از شفاف ترین سایت های کلیکی است، و می توانید در آن ببینید که برخی از کاربران چندین هزار دلار برداشت داشته اند. این رویکرد می تواند ذهن شما را آماده کند که چگونه می توانید از این سایت کلیکی درآمد داشته باشید.

مانند دیگر سایت های کلیکی، Familyclix  نیز محدودیتی بر مبنای آدرس IP دارد. بنابراین شما مجاز نیستید که بیش از یک اکانت برای خود بسازید.

  • حداقل پرداخت : ۲ دلار برای دفعه اول و ۳ دلار برای مابقی دفعات
  • روش های پرداخت : پی پال، بیت کوین، Payza، Okpay

 

۵ – Buxvertise

Buxvertise نیز یکی از بهترین سایت های کلیکی سال ۲۰۱۸ است که که از قانون یک اکانت برای هر IP استفاده می کند. همچنین به شما پیشنهاد می کند که از آن در مدرسه و یا مکان های عمومی استفاده نکنید.

شما همچنین می توانید در Buxvertise از طریق Buxgrid، offerwalls و غیره نیز درآمدزایی کنید. این وبسایت کلیکی به کاربران خود از طریق قرعه کشی های روزانه انگیزه بیشتر برای کار کردن می دهد. برای اینکه بتوانید وارد قرعه کشی شوید نیاز دارید تا برروی ۱۵ پست ثابت کلیک کنید. اگر شانس با شما همراه باشد ۵ دلار جایزه درآمد خواهد داشت.

یکی از چالش های عضویت در این وب سایت این است که شما برای اینکه بتوانید اکانت خود را فعال نگه دارید می بایست حداقل روی ۶ تبلیغات کلیک کنید. همچنین می توانید از referralهای خود نیز کسب درآمد کنید. همچنین اگر برای ۹۰ روز در اکانت خود وارد نشوید عضویت شما باطل شده و موجودی شما نیز ضبط می شود. پس برای کارکردن در این وبسایت می باید فعال باشید.

  • حداقل پرداخت : ۷ دلار
  • روش های پرداخت : پی پال، Payza، Neteller، SolidTrustPay
  • نقاط ضعف : میزان پرداخت بابت هر کلیک در این سایت پایین است و به سختی می توانید به حداقل پرداخت برسید